Άλλος δημιούργησε το επεισόδιο, κι άλλος πλήρωσε τη νύφη …….
Ο Ζ……….. τη δεκαετία του 80, ήταν υπάλληλος στο ταχυδρομείο Ψυ.........και δη «πρασινοφρουρός». Κατά βάθος ήταν ένας καλός Κρητικής καταγωγής συνάδελφος, αλλά ήταν μπολιασμένος με την «ιδεολογία του σοσιαλισμού». «Ιδεολόγους σοσιαλιστές» βάφτιζαν οι επιτήδειοι ΠΑΣΟΚΟΙ τους αγνούς και τίμιους συμπολίτες μας, προκειμένου κάτι Χατζοπουλέοι, κάτι Παγκα……… να υπερψηφίζονται από τους «ιδεολόγους» και να παριστάνουν τους "συντρόφους", τους "αγωνιστές του πολυτεχνείου", τους "εγγυητές της Δημοκρατίας", τους εργατοπατέρες, τους εθνοσωτήρες για τρεις και πλέον δεκαετίες.
Ο Ζ……. ήταν ταχυδρόμος. Tο 1980 η ΠΑΣΚΕ σε κάποια κινητοποίηση έκλεισε την είσοδο της Κεντρικής Υπηρεσίας ΕΛ ΤΑ, ζητώντας επίμονα να συναντήσει το ΓΕΝΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΛ ΤΑ, ο οποίος δεν τους δεχόταν για ακρόαση. Γενικός Διευθυντής τότε, επί κυβερνήσεως Ράλλη, ήταν ο συμπατριώτης μας (Αρτινός) Δ. Ρίζος. Πέντε – έξι υπάλληλοι με πρωτοστάτη το Ζ……. παραβίασαν την είσοδο, ανέβηκαν στον 7ο όροφο και μπήκαν στο Γραφείο του ΓΕΝΙΚΟΥ. Για την αυθαίρετη πράξη τιμωρήθηκε αυστηρά τότε ο Ζ…….. και έμεινε για την επόμενη δεκαετία ο αγωνιστής - ήρωας - θρύλος, χωρίς ποτέ να λάβει συνδικαλιστικά οφίτσια.
Ο Ζ……. δεν τα πήγαινε καθόλου καλά με τον κ. Μπε….. διευθυντή του υποκαταστήματος ταχυδρομείου Ψυ…….., ένα μορφωμένο και ευγενικό συνάδελφο. Τον θεωρούσε απομεινάρι της δεξιάς και όταν λάβαινε την ευκαιρία τον έβριζε χυδαία, χωρίς ποτέ να του επιβληθεί καμία τιμωρία γι αυτό.
Εμένα με έβλεπε με κάποια συμπάθεια και με αποκαλούσε παρασυρθέντα δεξιό. Μου φέρονταν πάντα άψογα για δυο λόγους. Α) γνώριζε πολύ καλά ότι αν τολμούσε να μου μιλήσει άσχημα, θα τον πλήρωνα με το ίδιο νόμισμα. Β) ασχολούνταν με εσωτερική εργασία (διαχείριση δεμάτων εσωτερικού-εξωτερικού) και έκανε λόγω επιπολαιότητας πολλά διαχειριστικά λάθη. Εγώ ως κεντρικός διαχειριστής και αναπληρωτής του διευθυντή στο τέλος κάθε μήνα, έκανα όλες τις διασταυρώσεις στη διαχείριση δεμάτων και πριν υποβάλλω τα μηνιαία στοιχεία στην περιφερειακή Διεύθυνση Αθηνών για έλεγχο, διόρθωνα όλα τα λάθη του Ζ…….. Ίσως αυτή να ήταν και η κυριότερη πηγή συμπάθειάς του για μένα.
Με τους πελάτες του ταχυδρομείου ήταν πάντα ευγενικός και πολύ εξυπηρετικός. Σπάνια ερχόταν σε αντιπαράθεση με πελάτη, αν όμως ο πελάτης αντιδρούσε, ο Ζ……… του τάριχνε τα πινελάκια του!
Ένας εκ των πελατών διαπληκτίστηκε έντονα με το Ζ……….
Ο Ζ…….. υψώνοντας τον τόνο της φωνής του, μίλησε απρεπώς στον πελάτη. Ο διευθυντής επενέβη υπερασπιζόμενος τον πελάτη. Τότε ο Ζ…….. άστραψε και βρόντηξε :
- Φύγε απ εδώ ρε ……….. ! Εσύ δεν ξέρεις να μοιράσεις δυο βοδιών το άχυρο. Δεν πάς στο χωριό σου να ανοίξεις ένα χοιροστάσιο, να διευθύνεις τα γουρούνια ……………………..
Ο διευθυντής, ευγενικός ων, επειδή του ήταν αδιανόητο να κατεβεί στο επίπεδο του Ζ….., επέστρεψε στο γραφείο του. Ο πελάτης έφυγε εκνευρισμένος και από το πλησιέστερο τηλέφωνο, διαμαρτυρήθηκε στην Κ.Υ. ΕΛ ΤΑ, για την απαράδεκτη συμπεριφορά του Ζ……… . (τότε κινητά δεν υπήρχαν).
Μετά από 15 λεπτά χτυπάει το τηλέφωνο, το σηκώνει ο διευθυντής του υποκαταστήματος.
- Καλημέρα σας, Διευθυντής ΕΛ ΤΑ Δελ……………,
- Καλημέρα κύριε Διευθυντά, Προϊστάμενος Μπε………….
- Για πείτε μου κύριε Μπε………. Αληθεύουν τα όσα μου κατήγγελλε ό πελάτης ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ .
- Μάλιστα κύριε Διευθυντά, συνέβη το…., το ….. και το……..
- Κύριε Μπε……. Ειδοποιήστε εγγράφως τον Ζ…… ότι μετατίθεται δυσμενώς. Αύριο το πρωί να παρουσιαστεί στο Ταχυδρομικό Γραφείο ……………
- Κύριε Διευθυντά, σας ζητώ μια χάρη, δώστε μου μερικές μέρες προθεσμία να βρούμε αντικαταστάτη και ύστερα τον μεταθέτετε.
- Μάλιστα, κύριε Μπε……. Σε λίγες ημέρες στέλνω αντικαταστάτη και τη μετάθεση του Ζ………
Το τηλέφωνο κλείνει. Το γραφείο μου ήταν δίπλα από εκείνο του διευθυντή και άκουσα όλη την συνδιάλεξη.
- Ν…….., το πουλάκι πέταξε, λέω στο διευθυντή.
- Γιατί; ρωτάει ο διευθυντής.
- Σε μερικές βδομάδες άλλον θα μεταθέσουν και όχι το Ζ…….. απαντώ.
- Δεν το πιστεύω !; απαντά θορυβημένος, γνωρίζοντας από το παρελθόν ότι οι προβλέψεις μου είναι αλάθητες.
- Δυστυχώς, σε μερικές ημέρες όλα θα κουκουλωθούν, άλλο θα είναι το εξιλαστήριο θύμα.
Μετά από μερικές ημέρες δεν εμφανίστηκε ούτε αντικαταστάτης, ούτε μετάθεση. Ο διευθυντής τηλεφώνησε στο Δελ………. και εκείνος απάντησε :
- Την υπόθεση ανέλαβε επιθεωρητής, αυτός θα αποφανθεί.
Την υπόθεση ανέλαβε ο τότε υποδιευθυντής της περιφερειακής διεύθυνσης Αθηνών.
Αθώωσε το Ζ…….. και έριξε την ευθύνη στο διευθυντή του υποκαταστήματος Ψυ……….. κ. Μπε……
Παρενέβη άκαιρα στη «διαφωνία» πελάτη – Ζ……, έριξε το λάδι στη φωτιά και κατέστη υπαίτιος σοβαρού επεισοδίου που έβλαψε το κύρος των ΕΛ ΤΑ !!!!
Παρενέβη άκαιρα στη «διαφωνία» πελάτη – Ζ……, έριξε το λάδι στη φωτιά και κατέστη υπαίτιος σοβαρού επεισοδίου που έβλαψε το κύρος των ΕΛ ΤΑ !!!!
Ο Ζ……… παρέμενε στη θέση του και ο διευθυντής μετατέθηκε !!!
Αυτή ήταν η δικαιοσύνη ! έτσι και χειρότερα λειτουργούσαν οι ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ του Δημοσίου και γι αυτό είμαστε άξιοι της τύχης μας …….
Η ιστορία είναι πραγματική τα ονόματα Ζ….., Μπε……, Δελ……, Ν…….. είναι εικονικά. "Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα είναι συμπτωματική".
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ, Μάρτιος 2012 Κώστας Α. Παππάς
Διαβάστε άλλη ΑΝΑΜΝΗΣΗ, Η υπάλληλος στους Αμπελοκήπους που έκλεψε και τον επιθεωρητή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος