Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021

Μικρές ιστορίες ζωής

Ένας φίλος μου είπε:

     Η συχωρεμένη η γιαγιά μου πέθανε μετά τα 90 της. Πολλά χρόνια ήταν  χήρα, παρ όλα που παντρεύτηκε δυο φορές. Ο πρώτος της άντρας πέθανε πολύ νέος  και ο δεύτερος πέθανε νέος.  Έκανε παιδιά, εγγόνια, δισέγγονα, αλλά πάντα  είχε ένα μαράζι  στην καρδιά της. 

-    Ήμουν άτυχη στη ζωή μου,  έλεγε, ο   Παπά-Χαράλαμπος  νάτος  ακόμα ζει.  Το κρίμα τόχει  ο πατέρας  μου, δεν με έδωσε  σ αυτόν,  επειδή  ζήτησε για προίκα 6 γίδες.  

Τότε θυμήθηκα  ένα άλλο φίλο, που έλεγε:

-           Δεν παντρεύτηκα  με τη Δω......,  επειδή  είπε 4 λέξεις παραπάνω.  Εγώ, ευτυχώς παντρεύτηκα, εκείνη δυστυχώς έμεινε ανύπαντρη.  

Ξεκίνησε προξενιό, στην πρώτη συνάντηση, δεν αποφάσισαν  να αρραβωνιαστούν, ούτε και να το διαλύσουν. Έβγαιναν κάθε Σαββατόβραδο οι δυο τους, να γνωριστούν καλλίτερα.  Μετά από ένα εξάμηνο το κορίτσι είπε:

-          Εγώ το αποφάσισα, αν θέλεις και εσύ αρραβωνιαζόμαστε.   

-          Εγώ δεν το αποφάσισα, σε λίγους μήνες διορίζεσαι, θα φύγεις μακριά από την Αθήνα, τι αρραβώνες να κάνουμε;

      Συνέχισαν να βγαίνουν  κάθε Σαββατόβραδο, μέχρι που η Δω.......  διορίστηκε στην Καλαμάτα.   Το κορίτσι κάθε ένα,  ενάμιση μήνα,   Σαββατοκύριακο πήγαινε Αθήνα,  στο σπίτι του αδελφού της, για να συναντήσει το φίλο μου.  Οι συναντήσεις συνεχίζονταν για   πολλούς  μήνες.

Κάποια μέρα η Δω......,   τηλεφωνεί στο φίλο μου:

-          Έχω ευχάριστα νέα,  σ ένα μήνα παίρνω μετάθεση για την Αθήνα. ........   ......   ...... Είμαι πολύ χαρούμενη.  Σε 10 μέρες αναβαίνω Αθήνα, για Σαββατοκύριακο,   θα τα πούμε από κοντά.

-          Κι εγώ πολύ χάρηκα,  έχουμε  πολλά να συζητήσουμε.

Ο φίλος μου το καλοσκέφτηκε και αποφάσισε το Σαββατόβραδο,  θα της ζητήσει να αρραβωνιάσουν επίσημα.

Η Δω.......   Παρασκευή βράδυ ανέβηκε Αθήνα, όπως υποσχέθηκε. Σάββατο πρωί  ο φίλος μου τηλεφωνεί:

-          Γεια σου Δω......, το βράδυ στις 9,  θα περάσω να σε πάρω. Κανόνισε που θέλεις να πάμε για φαγητό και ύστερα για ποτό.  

-          Καλημέρα  …………..  ......   .......   .......  Λες να βγούμε;  Και τι να κάνουμε;

-          Δεν θέλεις να βγούμε;  (πρώτη φορά ο φίλος μου αντιμετώπισε αυτό το δισταγμό της Δω.....). 

-          Και τι να κάνουμε;

-          Ε΄ αφού δεν θέλεις  να βγούμε  γειά  σου.

Δεν ξανασυναντήθηκαν  ποτέ, δεν ξαναμίλησαν απ το τηλέφωνο  ΠΟΤΕ ! -    

Τέσσερες λέξεις μπορούν να αλλάξουν τη ζωή δυο ανθρώπων; Σαφώς ΝΑΙ.   Και όχι μόνο δυο ανθρώπων, πολλών ανθρώπων. Τους απογόνους εννοώ.   

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ  ΘΕΜΑΤΑ. ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΖΩΗΣ.  Νοέμβριος 2021.  Κώστας Α. Παππάς.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος