Όταν τον
Αύγουστο ανέβαινα στην Αθήνα και όταν πριν τις εκλογές γύριζα στην Καλεντίνη
παρατήρησα ότι τα μηχανήματα Ολύμπιας και Ιόνιας οδών ήταν κατά διαστήματα ομαδικά παρκαρισμένα και
ακινητοποιημένα.
Το αντίθετο παρατήρησα προχθές Παρασκευή, πηγαίνοντας απ την Άρτα στην Αθήνα, παντού υπήρχε έντονη δραστηριότητα
μηχανημάτων.
Απ το
Κομπότι ως τον Κουβαρά υπήρχε έντονη δραστηριότητα φορτηγών αυτοκινήτων,
προφανώς μετέφεραν μπάζα και άλλα υλικά.
Απ το
Κεφαλόβρυσο ως τη γέφυρα πριν το Μεσολόγγι υπήρχε έντονη δραστηριότητα φορτηγών
αυτοκινήτων και σκαπτικών μηχανημάτων. Στη γέφυρα καλουπώνανε, προφανώς
ξεπεράστηκε το πρόβλημα απαλλοτρίωσης του χώρου που εμπόδιζε την ολοκλήρωσή
της. Πάντως στο κομμάτι αυτό χρειάζεται
πολύ δουλειά ακόμη.
Έντονη
κινητικότητα υπήρχε και στη σήραγγα, η οποία προχωρά χωρίς καθυστέρηση.
Παρόμοια
ήταν και η εικόνα από το Ρίο ως την Κόρινθο.
Μόνο κοντά στο Ξυλόκαστρο υπήρχε Ομάδα ακινητοποιημένων φορτηγών και
σκαπτικών. Πρέπει να ήταν μηχανήματα του
Άκτωρος.
Ας ελπίσουμε
ότι χάθηκε μόνο ένα τρίμηνο. Ας ελπίσουμε τα εργοτάξια που ζωντάνεψαν θα
συνεχίσουν τις εργασίες εντατικότερα.
Στο ypodomes.gr
πρόσφατα γράφτηκε “μεγάλος στόχος είναι στις αρχές του
2016 να λειτουργήσει το πρώτο ενιαίο τμήμα του αυτοκινητόδρομου από το
Μεσσολόγγι μέχρι το Μενίδι. Πρόκειται για ένα τμήμα μήκους 90χλμ.
”.
Κάτι όμως
δεν μου πάει καλά, διότι κόμβος Μενιδίου δεν υπάρχρει. Μετά το Κομπότι ο
επόμενος κόμβος είναι λίγο πριν την Αμφιλοχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος