Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2020

Λάθη στην έκδοση λογαριασμών νερού στο Δήμο μας ;

 Κύριε Δήμαρχε,

Πιστεύω ότι ο σπουδαιότερος σκοπός  και στόχος σας είναι  όλοι οι δημότες  να  ΕΧΟΥΜΕ επάρκεια πόσιμου νερού, πράγμα που παρά τις τεράστιες δυσκολίες,  του αχανούς δικτύου ύδρευσης, το έχετε πετύχει.  

Πέραν τούτου,  στόχος σας πρέπει να είναι και η είσπραξη των  ΣΟΣΤΩΝ τελών ύδρευσης από όλους τους δημότες.  Εκεί όπως σας επεσήμανα προ ημερών  με μήνυμά  μου  στο  προσωπικό σας Facebook,   το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης λογαριασμών έχει κάποια προβληματάκια που ΠΡΕΠΕΙ να λυθούν.   

1ον   Όταν κάποιος δημότης έχει δυο  παροχές νερού π.χ. ποτίσματος και ύδρευσης  και  κάποιο εξάμηνο δεν τα εξόφλησε, το επόμενο εξάμηνο και στους δυο λογαριασμούς εμφανίζονται ως καθυστερούμενες οφειλές το σύνολο των καθυστερημένων οφειλών και στους δυο λογαριασμούς.   Π.Χ . στον  όνομα του ΠΑΤΕΡΑ μου εμφανίστηκαν ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕΝΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ   75 ευρώ παραπάνω των πραγματικών.   Αυτή την ιδιαιτερότητα του ηλεκτρονικού σας συστήματος την  αντιπαρέρχομαι επειδή όταν  πήγα να  εξοφλήσω τους λογαριασμούς τα 75 ευρώ αφαιρέθηκαν.

2ον   Όταν  οι ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΜΕΝΕΣ οφειλές εμφανιστούν στον επόμενο λογαριασμό έχουν ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ και 2%.  Πολύ σωστά.  Όταν εξοφληθεί  ο λογαριασμός  με καθυστέρηση ενός μηνός (αντί 30/09/2020 στις 20/10/2020)  όλο το ποσό έχει προσαύξηση 1%. Πολύ σωστά.

Αν όλα είναι έτσι,  ο ΠΑΤΕΡΑΣ μου γιατί αντί ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ 149,97  ευρώ πλήρωσε 151,49 ;;;;;   Κάνεις τώρα «φασαρία» για 1,49 ευρώ.  ΝΑΙ, για τον πατέρα μου των 95 ετών που παίρνει ΣΥΝΤΑΞΗ 335 ευρώ  το μήνα και το ποσό των 1,49 είναι σημαντικό.  Εξ άλλου και για μένα,  που στη δουλεία μου σε τζίρο 3 δισεκατομμυρίων  δραχμών το μήνα ήμουν υποχρεωμένος να συμφωνήσω με το χειρόγραφο σύστημα ΟΧΙ τις δραχμές αλλά και τα λεπτά της δραχμής, την διαφορά των 1,49 ευρώ την θεωρώ ΠΟΛΥ   ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!   (340,75Χ1,49=507,72 δραχμές) !!!

Ο αρμόδιος υπάλληλος του Δημαρχείου σας  δεν με κάλυψε, λέγοντας ότι το ηλεκτρονικό σύστημα δεν κάνει λάθη.  Εγώ αντέστρεψα  την απάντηση με ερώτηση.

Τα αρχικά ποσά είναι αναμφισβήτητα,  επομένως ΒΡΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ το ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ;   Σε ποια πρόσθεση ή πολλαπλασιασμό έκανα  το λάθος  ;;;

Παρακάτω  παραθέτω  τους λογαριασμούς νερού του ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ, για την τεκμηρίωση όλων των προαναφερομένων.    Όποιος ΒΡΕΙ το λάθος μου  (υπάλληλος του Δήμου ή συνδημότης μας) ΚΕΡΔΙΖΕΙ  ΚΑΦΕ ή μπύρα στα καφενεία  του Χωριού μου.  

Επίσης παρακαλώ το κ. Δήμαρχο να επιληφθεί το θέματος.  Πρέπει ο πάροχος να ΕΠΙΛΥΣΕΙ  έστω και αυτά τα μικροπροβλήματα του ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.    




Κώστας Α. Παππάς  ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ  2020


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος