Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Φάρσα στη γυναίκα μου

Πριν μερικά χρόνια,
πηγαίνει η γυναίκα μου με το γιό μου στο σπίτι της αδελφής της, που ήταν σε διακοπές,   να ποτίσουν τα λουλούδια.  Χτυπά ο συναγερμός (λόγω λανθασμένου χειρισμού) και μετά από λίγη ώρα καταφθάνει μια ομάδα πάνοπλων  αστυνομικών.  Ευτυχώς κρατούσε μαζί της την ταυτότητα και ξέμπλεξε εύκολα.

Εγώ ήμουν στην Καλεντίνη και στην πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία μας, ομολόγησε το πάθημά της. 
Μετά από μερικές ημέρες σκέφτηκα εκμεταλλευόμενος το γεγονός να της κάνω μια φάρσα. Τηλεφωνώ στη φίλη μου τη Στέλλα και της λέω: θέλεις να κάνουμε μια πλάκα στη Βάσω; Εγώ να κάνω πλάκα στη Βάσω; Άντε χάσου !  μου λέει και μου κλείνει το τηλέφωνο.  
Με τα πολλά, κατάφερα μια άλλη φίλη μου τη Γεωργία και ανέλαβε τη φάρσα.  

Τηλεφωνεί η Γεωργία στη γυναίκα μου και λέει:  
-Είμαι η γραμματέας της Εισαγγελίας Αθηνών, αύριο στις 10 να έρθετε στο γραφείο του κ. εισαγγελέα, θα σας εξετάσει για την υπόθεση του συναγερμού που κτύπησε στο σπίτι της αδελφής σας.   
Τηλεφωνεί η γυναίκα μου σε μένα και  λέει:
-Που είναι η Εισαγγελία;
-Στην Ευελπίδων, απαντώ.
-Με κάλεσε ο εισαγγελέας για το συναγερμό.  Δεν θα πάω,  λέει,  γιατί αυτή τη βδομάδα  έχει καύσωνα.
-Πρέπει οπωσδήποτε να πας, διότι αν δεν πας,  η αστυνομία θα σου κάνει βίαιη προσαγωγή. Στην τηλεφωνική συσκευή φαίνεται το τηλέφωνο της γραμματέως, παρακάλεσέ την να σου αλλάξει ημερομηνία…   


Τηλεφωνεί στη Γεωργία και της λέει:
-Τις επόμενες ημέρες έχει καύσωνα και δε μπορώ να έρθω….
-Κ. Σπαράκη πρέπει να ξέρετε ότι η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή. Ιδιοκτήτης του σπιτιού είναι ο σύζυγος της αδελφή σας ο κ. Τριχάκης.  Η αστυνομία τηλεφώνησε στον κ. Τριχάκη, ο οποίος απάντησε πως ούτε λουλούδια έχει στο σπίτι, ούτε έδωσε σε κανένα κλειδιά!!!  Ελάτε ώρα 10 μεθαύριο, απαντά η Γεωργία και κλείνει.

Η γυναίκα μου, με ενημερώνει για τη νέα εξέλιξη και αμέσως μετά, διαμαρτύρεται έντονα στην αδελφή της. Η αδελφή της διαμαρτύρεται ακόμη εντονότερα στο μπατζανάκη μου.

Μετά από μισή ώρα τηλεφωνώ στη γυναίκα μου και της λέω:
-Μην ανησυχείς, τα κανόνισα εγώ τηλεφωνικά με τον εισαγγελέα, εσύ δεν χρειάζεται να πας.
-Μα πως;   Ρωτά.
-Του είπα ένα ψεματάκι, του είπα ότι ο μπατζανής μου είναι γέρος, ξεκούτης, με αλτσχάιμερ, δεν ξέρει τι λέει, δεν ξέρει τι του γίνεται…     

Η γυναίκα μου χαρούμενη ενημερώνει την αδελφή της, η οποία σχολιάζει 
- Τόσο ευκολόπιστος είναι ο εισαγγελέας ;;;;;  Φάρσα μου μυρίζει !         

Κώστας Α. Παππάς  ΑΣΤΕΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ  2017.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος