Ότι νεώτερο πληροφορούμαστε για ΙΟΝΙΑ και ΟΛΥΜΠΙΑ το προσθέτουμε, για να το δείτε κάντε κλικ εδώ
Στην ιστοσελίδα «πρωινός λόγος» αναφέρονται σήμερα οι σημαντικότερες εκκρεμότητες που βάζουν «φρένο» στα δυο μεγάλα οδικά έργα (Ολυμπία, Ιόνια οδοί) Διαβάστε περισσότερα
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011
15 Μαρτίου 2011
Ταξιδεύοντας, Αθήνα Καλεντίνη (Κυριακή των Βαΐων) είδα ότι στην Ιόνια και την ολύμπια οι εταιρίες στους δρόμους δουλεύουν και τις Κυριακές. Διαβάστε περισσότερα
Στην ιστοσελίδα «πρωινός λόγος» αναφέρονται σήμερα οι σημαντικότερες εκκρεμότητες που βάζουν «φρένο» στα δυο μεγάλα οδικά έργα (Ολυμπία, Ιόνια οδοί) Διαβάστε περισσότερα
6 Ιουνίου 2011
Δεν κυκλοφορεί στο διαδίκτυο καμία νεότερη είδηση
16 Μάη 2011
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
Αθήνα 16.05.2011
Αριθ. Πρωτ: 1604
ΘΕΜΑ: ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ «ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, Τμήμα Άγιος Δημήτριος - Σελλάδες της παράκαμψης Άρτας - Φιλιππιάδας »
Σας ενημερώνουμε στελέχη της υπηρεσίας μας θα πραγματοποιήσουν έλεγχο ολοκλήρωσης στο έργο του θέματος που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο συνοχής ΙΙ.
Ο έλεγχος θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 30 Μαΐου ως Παρασκευή 3 Ιουνίου ……………………….. προκειμένου να εκδοθεί βεβαίωση τήρησης των υποχρεώσεων του τελικού δικαιούχου. ………
6-5-2011
Στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών εντάσσεται το λιμάνι της Καλαμάτας, ενώ ο Δυτικός Άξονας (Ολυμπία και Ιόνια Οδός) θα συνδέει την Ελλάδα με τις βαλκανικές χώρες. Παράλληλα, αναβαθμίζεται η Πάτρα σε κεντρική πύλη εξόδου μέσω Ιταλίας στην Ευρώπη. http://www.isthmos.gr
5-5-2011
Επίσκεψη στο εργοτάξιο της Κοινοπραξίας ΤΕΡΝΑ Α.Ε. και συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε η διοίκηση του Ε.Κ. Μεσολογγίου την Τετάρτη 4-5-2011 με τον υπεύθυνο εκτέλεσης του έργου – τμήματος της ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ κ. Χουχουρέλο. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης διαπιστώθηκε για μια ακόμα φορά η ουσιαστική παύση των εργασιών, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης από τις δανειοδότριες τράπεζες και το Ελληνικό Δημόσιο. Το έργο έχει εκτελεστεί σε ποσοστό 30% και εκκρεμούν ζητήματα ομαλής χρηματοδότησης, απαλλοτριώσεων και μεταφοράς των δικτύων κοινωνικής ωφέλειας. Στις 31-12-2010 υπήρχαν 105 άτομα προσωπικό (μόνιμο και εποχιακό) και 100 περίπου υπεργολάβοι και στις 30-4-2011 υπάρχουν πλέον μόνο 50 άτομα εκ των οποίων τα 30 είναι σε υποχρεωτικές ή άνευ αποδοχών άδειες. Κατά τα φαινόμενα εάν μέχρι 15-6-2011 δεν απεμπλακεί το έργο από τα προβλήματα που προαναφέρθηκαν, η κοινοπραξία θα το εγκαταλείψει και δεν θα υλοποιήσει τη σχετική σύμβαση!
29 Απριλίου 2011
Στην Ιόνια οδό όπως και οι περισσότεροι παρατηρήσατε, με τις Πασχαλινές μετακινήσεις, δεν κουνιέται φύλο. Μόνο εκεί στον Άγιο Δημήτριο Πέτα, με ρυθμό χελώνας, προσπαθούν να κατασκευάσουν τη γέφυρα. Φαίνεται το ευχολόγιο του υφυπουργού Μαγκριώτη δεν έφερε αποτελέσματα. Τα ποντίκια δεν φεύγουν με ευχές ούτε τις Άγιες ημέρες, για καλό και για κακό χρειάζεται και μια γάτα κύριε Μαγκριώτη.
Στην Ολυμπία οδό και ειδικότερα στο τμήμα Κόρινθος – Ζευγολατιό μπορούμε να πούμε ότι όλα προχωρούν ικανοποιητικά. Από ζευγολατιό μέχρι Ρίο μόνο το δρόμο στενεύουν. Στη μισή διαδρομή τις δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση τις έκαναν μία. Παρά ταύτα χθες επιστρέφοντας στην Αθήνα κάπου – κάπου, αραιά και που, είδα να εργάζονται κάποια μηχανήματα.
Κρίνω απαράδεκτο ότι στην κατεύθυνση ΚΟΡΙΝΘΟΣ – ΠΑΤΡΑ, λίγο πριν φτάσουμε στο ΑΙΓΙΟ ήταν ένα τμήμα 4 – 5 χιλιόμετρα με καλό δρόμο. Ευθύς, δυόμιση λωρίδες ανά κατεύθυνση και διαχωριστικό στη μέση. Εδώ και πολλούς μήνες έκλεισαν το ένα ρεύμα και μοίρασαν το άλλο στα δυο. Τις πρώτες μέρες στο ρεύμα που έκλεισαν έριξαν μερικές «αμαξιές» μπάζα. Από εκεί και ύστερα δεν έκαναν καμιά άλλη εργασία !
ΕΡΩΤΩ, αφού δεν είχαν σκοπό στο τμήμα αυτό να εργαστούν γιατί μας στένεψαν το δρόμο; Έπειτα φταίει το κίνημα δεν πληρώνω - δεν πληρώνω ;;; Εγώ βλέπω ότι όλοι πληρώνουμε κι ας έκαναν την Εθνική κατσικόδρομο. Εκείνο που πληροφορούμε είναι ότι όλοι αποφεύγουμε να περάσουμε αυτό το δρόμο επιλέγοντας άλλες διαδρομές. Εγώ και πολλοί άλλοι μερικές φορές πήγαμε στην Άρτα μέσω Λειβαδιάς - Ιτέας. Μερικοί μου είπαν ότι πηγαίνουν μέσω παλαιάς εθνικής ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΠΑΤΡΩΝ.
Έχω παρατηρήσει ότι στα σημεία όπου στένεψαν την Εθνική πριν 2 χρόνια, ακόμα διαπλάτυνση δεν κατάφεραν να κάνουν. Αν στενέψουν και την άλλη μισή Εθνική, χωρίς να διαπλατύνουν τα τμήματα που ήδη έχουν στενέψει, ας μην προσδοκούν σε ΕΣΟΔΑ από ΔΙΟΔΙΑ !!!
15 Απριλίου 2011
«Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων θα υπερασπιστεί το έργο της Ιόνιας Οδού, στο πλαίσιο του δημοσίου συμφέροντος και μόνον. Γι΄ αυτό το λόγο έχει καλέσει τον παραχωρησιούχο και τις τράπεζες, να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης, να σταματήσει η προσωρινή αναστολή της χρηματοδότησης και να συνεχιστεί η κατασκευή του έργου».
Τα παραπάνω αναφέρονται στην πολυσέλιδη απάντηση, που διαβίβασε στη Βουλή για το έργο Δυτικός Άξονας-Ιόνια Οδός, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, μετά από ερώτηση που κατέθεσαν εννέα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον Ανδρέα Μακρυπίδη και ο ανεξάρτητος Βαγγέλης Παπαχρήστος.
Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011
Μάλλον «κλείδωσε» η κατασκευή σήραγγας στην Παλιοβούνα
ΚΟΡΙΝΘΟΣ - ΠΑΤΡΑ
Πρόκειται για το σημαντικότερο από τα 4 τμήματα καθώς συνδέει την Αθήνα με την Πάτρα και το λιμάνι. Το τμήμα Κόρινθος- Πάτρα έχει αποτελέσει δυστυχώς ένα από τα σημεία «σκοτώστρες» του εθνικού μας δικτύου. Εδώ οι εργασίες είναι πιο πυκνές καθώς στα περισσότερα σημεία απαιτείται να δημιουργηθεί εκ νέου ο δρόμος ενώ σε κάποια σημεία γίνεται διαπλάτυνση. 4 μεγάλες σήραγγες αποτελούν το σήμα κατατεθέν και έχουν συνολικά 27,6χλμ μήκος. Αν δεν υπάρξουν απρόοπτα ίσως από το 2012 θα αρχίσουν οι πρώτες παραδόσεις του νέου αυτοκινητόδρομου.
ΡΙΟ - ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Με ένα δημοσίευμα τοπικής ιστοσελίδας του Αγρινίου γίνεται γνωστό ότι «κλείδωσε» η κατασκευή σήραγγας αντί για περιπορεία της Κλόκοβας (Παλιοβούνα). Αυτό προέκυψε σύμφωνα με το agrionionews.gr ύστερα από συνάντηση Βουλευτών της Δυτικής Ελλάδας του ΠΑΣΟΚ και του Περιφερειάρχη κου Κατσιφάρα στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ.
Αν όντως επιλεχθεί η λύση της σήραγγας τότε αναμένεται η διάρκεια κατασκευής της να διαρκέσει τουλάχιστον 3-4 χρόνια. Ωστόσο είμαστε εν αναμονή επίσημων ανακοινώσεων τόσο από το Υπουργείο Υποδομών όσο και από την εταιρεία παραχώρησης.
Πηγή: YPODOMES
15 Μαρτίου 2011
Ερώτηση στον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα κατέθεσαν δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, μεταξύ αυτών και ο βουλευτής Ν. Πρέβεζας Βαγγέλης Παπαχρήστος, σχετικά με την εξέλιξη και ολοκλήρωση κατασκευής του Δυτικού άξονα- Ιόνια Οδός.
Η ερώτηση καταλήγει ως εξής:
Η ερώτηση καταλήγει ως εξής:
ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
1. Ανδρέας Μακρυπίδης
2. Σπύρος Μαριέλης
3. Άντζελα Γκερέκου
4. Θανάσης Οικονόμου
5. Παύλος Στασινός
6. Μιχάλης Παντούλας
7. Παναγιώτης Κουρουπλής
8. Δημήτρης Τσιρώνης
9. Σοφία Γιαννακά
10. Βαγγέλης Παπαχρήστος
Πηγή: http://axeloostv.blogspot.com/2011/03/blog-post_7769.html
1 Θα χαρακτηριστεί ο Δυτικός Οδικός Άξονας (Ιόνια Οδός), έργο πρώτης προτεραιότητας, άμεσης ανάγκης και εθνικής εμβέλειας και σημασίας από το Υπουργείο Υποδομών;
2 Εαν ναι, τότε σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες πιστώσεις και να ξεπεραστούν τα εμπόδια και οι παραλείψεις, για την υλοποίηση της σύμβασης στο προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα;
3 Θα προχωρήσετε σε επίσπευση της ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων;
4 Θα ενεργοποιήσετε την ειδική πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου, σύμφωνα με την οποία με ειδική απόφαση του αρμόδιου Εφετείου επιτρέπεται η πραγματοποίηση εργασιών πριν από τον προσδιορισμό και την καταβολή των αποζημιώσεων για τις εκτάσεις που απαλλοτριώνονται;
5 Θα προχωρήσουν παράλληλα και οι εργασίες κατασκευής όλων των συνδετήριων έργων του Δυτικού Οδικού Άξονα;
6 Υπάρχει μελέτη για την κατασκευή της Σήραγγας στην Κλόκοβα;
7 Εαν ναι, πότε έγινε και σε ποιό στάδιο βρίσκεται;
8 Εαν όχι, σε ποιους λόγους οφείλεται και ποιες ενέργειες θα γίνουν ώστε να ολοκληρωθεί η μελέτη;
1. Ανδρέας Μακρυπίδης
2. Σπύρος Μαριέλης
3. Άντζελα Γκερέκου
4. Θανάσης Οικονόμου
5. Παύλος Στασινός
6. Μιχάλης Παντούλας
7. Παναγιώτης Κουρουπλής
8. Δημήτρης Τσιρώνης
9. Σοφία Γιαννακά
10. Βαγγέλης Παπαχρήστος
12 Μαρτίου 2011
ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΤΟ 2015
Στο Site ypodomes αναρτήθηκε ο πίνακας που αναμέναμε, των μεγάλων έργων της Χώρας.
Στον εξαμηνιαίο κατάλογο του Σεπτεμβρίου 2010, εμφανιζόταν ότι κάποια τμήματα της Ολυμπίας και της Ιόνιας οδού θα παραδίδονταν μέσα στο 2011 και το 2012.
Αντίθετα στο νέο κατάλογο δεν αναφέρεται σταδιακή παράδοση. Αναφέρεται ότι το 2014 θα παραδοθεί όλο το τμήμα της Ολυμπίας Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος. Το 2015 θα παραδοθεί όλη η Ιόνια από Αντίρριο ως τα Ιωάννινα.
Αυτό κατ εμένα κρίνεται ανησυχητικό. Διότι φαίνεται αδύνατο το 2015 να παραδοθεί ολόκληρο το τμήμα μονομιάς από Κόρινθο ως Ιωάννινα. Αυτό το παρουσίασαν έτσι οι ανάδοχες εταιρίες για να μην έχουν δεσμεύσεις για επιμέρους τμήματα το 2012 και 2013. Ειδικότερα στο Site Ypodomes αναφέρονται:
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2014
Με επιφύλαξη να πούμε πως ίσως να ολοκληρωθούν τα έργα για τη Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ Κιάτο- Ροδοδάφνη. Ολοκληρώνεται το οδικό τμήμα Ποτίδαια- Κασσάνδρα. Έτοιμο το πρώτο τμήμα της Ολυμπίας Οδού Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος. Μέχρι το καλοκαίρι θα δοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Αρδάνιο- Ορμένιο (Αρδάνιο-Μάνδρα) και θα ολοκληρωθεί και η ανάπλαση της παραλίας της Θεσσαλονίκης.
- ΟΣΕ Ν.Δ.Σ.Γ ΚΙΑΤΟ- ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ
- ΟΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΤΙΔΑΙΑ- ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ *ΝΕΟ ΕΡΓΟ* (ΙΝΤΡΑΚΑΤ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ. ΤΜΗΜΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ)
- ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ *ΝΕΟ ΕΡΓΟ* ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΣΙΔ.ΕΡΓΑ ΑΤΕ)
- ΚΑΘΕΤΟΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΡΔΑΝΙΟ-ΟΡΜΕΝΙΟ -ΤΜΗΜΑ ΑΡΔΑΝΙΟ-ΜΑΝΔΡΑ *ΝΕΟ ΕΡΓΟ* ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΙΟΝΙΟΣ ΑΤΕ)
ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΕΡΓΩΝ ΤΟ 2015
Τον Ιούνιο θα παραδοθεί το μεγαλύτερο έργο που έγινε ποτέ στη Θεσσαλονίκη : το Μετρό με 13 Σταθμούς. Η Ανάπλαση του Δέλτα Φαλήρου (Λυρική, Εθνική Πινακοθήκη, Αγορά, Πάρκο) είναι έτοιμη καθώς και η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Τιθορέα- Λιανοκλάδι- Δομοκός με πλήθος από σήραγγες και γέφυρες. Έτοιμοι στο σύνολο τους και οι Αυτοκινητόδρομοι :Κεντρική Οδός Ε-65, Ολυμπία Οδός, Ιόνια Οδός. Στο τέλος του καλοκαιριού ολοκληρώνονται και οι εργασίες επέκτασης του 6ου προβλήτα στο λιμένα Θεσσαλονίκης.
- ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ : ΓΡΑΜΜΗ 1 ΜΕ 13 ΣΤΑΘΜΟΥΣ (ΑΕΓΕΚ)
- ΟΣΕ- ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΙΘΟΡΕΑ-ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ-ΔΟΜΟΚΟΣ
- ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΔΕΛΤΑ ΦΑΛΗΡΟΥ (ΛΥΡΙΚΗ, ΕΘΝ. ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ, ΠΑΡΚΟ) (ΙΔΡΥΜΑ ΣΤ. ΝΙΑΡΧΟΣ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ Ε-65 (ΛΑΜΙΑ- ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ-ΕΓΝΑΤΙΑ) (ΝΕΑ ΟΔΟΣ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (ΠΥΡΓΟΣ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ) (ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ)
- ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ (ΑΝΤΙΡΡΙΟ- ΑΓΡΙΝΙΟ-ΑΡΤΑ- ΙΩΑΝΝΙΝΑ) (ΝΕΑ ΟΔΟΣ)
- ΕΠΕΚΤΑΣΗ 6ΟΥ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΛΙΜΕΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ *ΝΕΟ ΕΡΓΟ* ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (ΜΟΧΛΟΣ)
4 Μαρτίου 2011.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα ο εξαμηνιαίος κατάλογος των μεγάλων έργων στην Ελλάδα, που αναμέναμε την 1η Μάρτη, δεν ανακοινώθηκε ακόμη.
Τρία εργοτάξια κατασκευής της Ιονίας Οδού στην Ηπειρο (Σκλίβανη, Γοργόμυλος, Καμπή) προσωρινά έχουν κλείσει. Η τεχνική εταιρεία ΤΕΡΝΑ ΑΕ που έχει την ευθύνη κατασκευής του έργου τα μάζεψε και έφυγε με 45 εργαζόμενους να χάνουν τη δουλειά τους. Ο βουλευτής Ιωαννίνων κ. Σταύρος Καλογιάννης, κατέθεσε στη βουλή σχετική επερώτηση. Την απάντηση, γιατί σταμάτησαν τα έργα την ξέρουμε (σταμάτησε ο χαμηλότοκος δανεισμός των τραπεζών). Εκείνο που πρέπει να μάθουμε είναι το πότε θα ξεκινήσουν. Ας περιμένουμε την απάντηση του κ. Ρέππα γιατί αν περιμένουμε "δεσμεύσεις" από τον υφυπουργό κ. Μαγκριώτη, σωθήκαμε.
Προχθές στις 2 Μαρτίου επιστρέφοντας από το χωριό στην Αθήνα έβρεχε καθ όλη την διαδρομή και ήταν δύσκολο να παρατηρώ τι γίνεται μακριά απ το δρόμο. Στην Ιόνια οδό δεν είδα πουθενά κάτι νεότερο να εξελίσσετε.
Αντίθετα από ΡΙΟ ως την ΚΟΡΙΝΘΟ στην ΟΛΥΜΠΙΑ οδό παντού είδα παντός τύπου μηχανήματα να εργάζονται. Καθυστερήσεις οπωσδήποτε και γίνουν και εκεί, αλλά είναι πολύ θετικός παράγοντας ότι οι εργασίες προχωρούν σε όλα τα επίπεδα.
12 Φεβρουαρίου 2010
Σε 20 ημέρες θα δημοσιευτεί ο εξαμηνιαίος κατάλογος των έργων στην Ελλάδα. Θα είναι και πάλι χωρισμένος στα έργα υπό κατασκευή και τα μελλοντικά έργα.
Στον κατάλογο θα δούμε πόσο οι κατασκευαστικές προχώρησαν τα μεγάλα έργα. Θα δούμε επίσης τι λένε για κάποια τμήματα της Ιόνιας και Ολυμπίας που πέρυσι υποσχέθηκαν ότι θα είναι ετοιμοπαράδοτα μέσα στο 2011.
30-1-2011. Ο κόμβος του Αγίου Δημητρίου λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Την περίοδο αυτή η κίνηση είναι μειωμένη και όλα βαίνουν καλώς.
Το εγκυρότερο site, Ypodomes. Com, για όλες τις υποδομές της Ελλάδας αναφέρει:
«Είναι γνωστό πως πλέον θεωρείται πιο προχωρημένο το μεσαίο τμήμα της Ιόνιας Οδού μεταξύ Αγρινίου και Άρτας και είναι πολύ πιθανό να έχουμε εκεί τα πρώτα χιλιόμετρα έτοιμου αυτοκινητόδρομου διανύοντας μια απόσταση 90χλμ συνεχούς αυτοκινητόδρομου». Εννοώντας Φιλιππίαδα – Κεφαλόβρυσο.
«Ωστόσο η Κοινοπραξία που έχει αναλάβει το έργο δεν έχει προβεί ακόμα σε κάποιες ανακοινώσεις σχετικά με την πρόοδο της κατασκευής που είναι στον τρίτο χρόνο της κατασκευής της». ……..
«Για φέτος θα είχαμε την παράδοση του τμήματος Αντίρριο- Παράκαμψη Αγρινίου! Δηλαδή το μισό σχεδόν έργο. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει καθώς η διέλευση της Κλόκοβας (του βουνού που βρίσκεται αμέσως μετά το Αντίρριο) ακόμα δεν αποφασιστεί με ποιον τρόπο θα κατασκευαστεί ενώ και το υπόλοιπο τμήμα, δεν θεωρείται ώριμο κατασκευαστικά»
«ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ (Ελευσίνα - Κόρινθος - Πύργος - Καλαμάτα)
Ο μετεξεταστέος των αυτοκινητόδρομων. Ξεκίνησε με φόρα και ..τον πήρε η κατηφόρα. Αν πιστέψουμε το χρονοδιάγραμμα ένα μεγάλο μέρος του δρόμου φέτος θα δινόταν στην κυκλοφορία:
•Α/Κ ΚΟΜΒΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ- Α/Κ ΚΙΑΤΟΥ
•Α/Κ ΚΙΑΤΟΥ- Α/Κ ΑΙΓΙΟΥ
•Α/Κ ΑΡΑΧΩΒΙΤΙΚΩΝ - Α/Κ1 ΠΕΡΙΦ. ΠΑΤΡΩΝ
•Α/Κ7 ΠΕΡΙΦ. ΠΑΤΡΩΝ- Α/Κ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ
Μιλάμε για πολύ μεγάλο τμήμα του δρόμου. Δυστυχώς ήδη η Κ/Ξ έχει δηλώσει για καθυστερήσεις που θα φτάσουν και στα 2 χρόνια για την ολοκλήρωση ενώ το τμήμα από τον Πύργο και κάτω έχει παγώσει σχεδόν από την αρχή των εργασιών.»
Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011
Επιτέλους χθες (19-1-2011) δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα Άγιος Δημήτριος – Σελλάδες, μήκους 8 χιλιομέτρων. Το τμήμα αυτό εντάσσεται στην παράκαμψη της Ιόνιας οδού στο ύψος της Άρτας. Ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2005 από την κατασκευαστική εταιρία ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ.
Στον Άγιο Δημήτριο προσωρινά, έχει κατασκευαστεί κυκλικός ισόπεδος κόμβος.........
Περισότερα διαβάστε στο σύνδεσμό μας :
29 11 2010. Το blogs: http://www.aitoloakarnaniablogs.gr, επιβεβαιώνει αναλυτικότερα, τα αναγραφόμενα στην προηγούμενη δική μου ενημέρωση.
«……. Είναι σίγουρο πως οι προβλεπόμενοι χρόνοι δεν πρόκειται να ακολουθηθούν αλλά η καθυστέρηση ίσως να μην είναι και τόσο σημαντική πάρα ταύτα.Το σημαντικότερα προβλήματα παρουσιάζονται κατά τμήματα είτε λόγω απαλλοτριώσεων είτε λόγω τεχνικών αστοχιών στη μελέτη.
Το χαρακτηριστικότερο όλων είναι το πρόβλημα της διέλευσης της Κλόκοβας που είναι το πρώτο βουνό που συναντά κάποιος ερχόμενος από το Αντίρριο με κατεύθυνση προς το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο.Η απόφαση για διέλευση με διάνοιξη σήραγγας ή διαπλάτυνσης του δρόμου δεν έχει ακόμα παρθεί και αναμένουμε τις τελικές αποφάσεις καθώς ο χρόνος περνά και είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία ολόκληρου του οδικού άξονα.
Η σήραγγα Μακύνειας πάντως έχει πλήρως διανοιχθεί εδώ και καιρό και οι εργασίες προχωρούν απρόσκοπτες. Τα έργα μέχρι την Αμφιλοχία προχωρούν με ορισμένα προβλήματα λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά γενικώς η πρόοδος είναι εμφανής σε πολλά σημεία.
Τα χρονοδιαγράμματα για παράδοση μέχρι την Άνοιξη του τμήματος μέχρι την Παράκαμψη Αγρινίου μάλλον είναι ρομαντικά και περιμένουμε τα ανανεωμένα μέσον της Ιόνιας Οδού ……. Η σημαντικότατη παράκαμψη Αμφιλοχίας που είναι το πιο κομβικό σημείο της Ιόνιας Οδού από ουραγό των έργων, πλέον προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς και εκτός κάποιων μικρών περιπτώσεων ίσως να έχουμε παραδόσεις προς το τέλος του 2011 ή μέχρι τα μέσα του 2012. .........
Είναι το τμήμα Κουβαράς- Μενίδι και έχει μήκος 17χλμ.Το τμήμα από το Μενίδι μέχρι την Παράκαμψη Άρτας μήκους περίπου 20χλμ επίσης προχωρά και αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο τότε και εκεί στο ίδιο χρονοδιάγραμμα θα έχουμε παραδόσεις. Η Παράκαμψη Άρτας είναι προ των πυλών για να παραδοθεί ……. Θα έχουμε πλέον ένα πολύ μεγάλο τμήμα του αυτοκινητόδρομου σε κυκλοφορία μέσα στους επόμενους 18 μήνες.
Το πιο βόρειο τμήμα του έργου από την Παράκαμψη Άρτας μέχρι και τον κόμβο της Εγνατίας στα Ιωάννινα παρουσιάζει μια σχετική υστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά και αυτό αναμένεται να ξεπεραστεί ………….
Το πιο βόρειο τμήμα του έργου από την Παράκαμψη Άρτας μέχρι και τον κόμβο της Εγνατίας στα Ιωάννινα παρουσιάζει μια σχετική υστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά και αυτό αναμένεται να ξεπεραστεί ………….
Τελικά είναι πολύ πιθανόν να λειτουργήσει το μεσαίο τμήμα της Ιόνιας Οδού δηλαδή το Παράκαμψη Αγρινίου- Παράκαμψη Άρτας πιο σύντομα σε σχέση με τα υπόλοιπα ενώ ο πονοκέφαλος των υπευθύνων είναι εκτός από τις απαλλοτριώσεις και η διέλευση της Κλόκοβας. »
Σχόλιο Κώστα Παππά: Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η έξοδος για Μενίδι θα είναι κοντά στο Λουτρό. (τμήμα Κουβαράς- Μενίδι θα έχει μήκος 17χλμ). Η Ιόνια θα περνά πίσω από το Μενίδι (τμήμα Λουτρό- Σελλάδες θα έχει μήκος 20χλμ). Επομένως το συνολικό μήκος Super market ΑΓΓΕΛΗ – ΚΟΥΒΑΡΑΣ θα είναι 8 +20+17 = 45 χιλ.
Η παράκαμψη του Αγρινίου είναι 33 χιλ. Κεφαλόβρυσο – Αντίρριο είναι τώρα 45 χιλ. η νέα οδός θα είναι 38 χιλ.
Διαπιστώνω όμως ότι οι υπολογισμοί του ιστολογίου http://www.aitoloakarnaniablogs.gr δεν είναι σωστοί. Η ευθεία απόσταση ΑΡΤΑ - ΚΟΥΒΑΡΑΣ στη φωτογραφία του google earth είναι 54, ... χιλ. Πως η νέα οδός ΑΡΤΑ - ΚΟΥΒΑΡΑΣ θα είναι 45 χιλ. ;;; Φαίνεται ολοκάθαρα στην παρακάτω φωτογραφία.
Υποθέτω ότι η νέα οδός ΑΡΤΑ – ΚΟΥΒΑΡΑΣ θα είναι περί τα 56 χιλ. (αντί 61 που είναι σήμερα). Συνεπώς ΑΡΤΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ θα είναι 56+33+38= 127 ως 128 χιλ., πολύ λιγότερα απ ότι σήμερα.
15-12-2010 Δυστυχώς πέρασαν 4 εβδομάδες αντί για δυο και ακόμα η παράκαμψη Αγίου Δημητρίου δεν παραδόθηκε. Ας ελπίσουμε να παραδοθεί πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Η παράκαμψη του Αγρινίου είναι 33 χιλ. Κεφαλόβρυσο – Αντίρριο είναι τώρα 45 χιλ. η νέα οδός θα είναι 38 χιλ.
Διαπιστώνω όμως ότι οι υπολογισμοί του ιστολογίου http://www.aitoloakarnaniablogs.gr δεν είναι σωστοί. Η ευθεία απόσταση ΑΡΤΑ - ΚΟΥΒΑΡΑΣ στη φωτογραφία του google earth είναι 54, ... χιλ. Πως η νέα οδός ΑΡΤΑ - ΚΟΥΒΑΡΑΣ θα είναι 45 χιλ. ;;; Φαίνεται ολοκάθαρα στην παρακάτω φωτογραφία.
Υποθέτω ότι η νέα οδός ΑΡΤΑ – ΚΟΥΒΑΡΑΣ θα είναι περί τα 56 χιλ. (αντί 61 που είναι σήμερα). Συνεπώς ΑΡΤΑ – ΑΝΤΙΡΡΙΟ θα είναι 56+33+38= 127 ως 128 χιλ., πολύ λιγότερα απ ότι σήμερα.
15-12-2010 Δυστυχώς πέρασαν 4 εβδομάδες αντί για δυο και ακόμα η παράκαμψη Αγίου Δημητρίου δεν παραδόθηκε. Ας ελπίσουμε να παραδοθεί πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων.
Τετάρτη, 5 Ιανουαρίου 2011
Μιας μέρας εργασίες
Σύμφωνα με την επιβλέπουσα υπηρεσία μια μέρα δουλειάς αρκεί για να ρυθμιστούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες (σήμανση, διαγραμμίσεις κλπ) στον προσωρινό κόμβο. Παρέμβαση υπολείπεται και θα γίνει ταυτόχρονα και στο τέλος της παράκαμψης στους Σελλάδες. Εκεί τοποθετούνται και φανάρια για την έξοδο και είσοδο στην εθνική οδό Άρτας-Αντιρρίου. Όλες αυτές οι εργασίες απαιτούν ελάχιστο χρόνο και καλό καιρό και από τη Δευτέρα που η ανάδοχος επιστρέφει στο έργο μετά τις διακοπές λόγω εορτών, αναμένεται να τις ολοκληρώσει για να δοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα των 8 χιλιομέτρων που θα κάνει ευκολότερη και ασφαλέστερη την κίνηση των οδηγών.
Για λόγους ασφαλείας δεν δόθηκε νωρίτερα
Η καθυστέρηση στην απόδοση του τμήματος στην κυκλοφορία (επρόκειτο να γίνει το Νοέμβριο) οφείλονταν, όπως ενημερωθήκαμε από την επιβλέπουσα υπηρεσία στην μη ολοκλήρωση όλων των παρεμβάσεων για να είναι ασφαλής ο αυτοκινητόδρομος τόσο στον προσωρινό κόμβο στο Πέτα, όσο και στην έξοδο και είσοδο στην εθνική οδό, στους Σελλάδες. Αν και βούληση του υπουργείου ήταν να δοθεί πριν τις γιορτές το τμήμα στην κυκλοφορία, αυτό δεν κατέστη δυνατό για τους παραπάνω λόγους. Για την συνολική καθυστέρηση και της προσωρινής σύνδεσης και της οριστικής, κατέθεσαν ερώτηση, πρόσφατα, οι βουλευτές της Ν.Δ Στ. Καλογιάννης, Κ. Παπασιώζος και Δ. Τσουμάνης.
Το γεφύρι της Άρτας έχει γίνει η Ιονία Οδός...Οικογένειες ολόκληρες αναμένουμε με ανυπομονησία το έργο μιας και πιστεύουμε ότι θα ρθούμε πιο κοντά στα σπίτια μας και στις δουλειές μας. Δυστυχώς η Ήπειρος δε δίνει πολλές ευκαιρίες για απασχόληση στους νέους επιστημόνες που δεν επιλέγουν το Δημόσιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμήν και πότε!!!!!
Η ΕΛΙΣΑΒΕΤ (ΕΛΣΑ) ΣΑΚΚΑ-ΤΖΟΥΜΑΚΑ είναι νέα Δικηγόρος και έχει Γραφείο στην Άρτα. Η μητέρα της είναι δασκάλα, κόρη του Κωσταντή Τζουβάρα από το Διχομοίρι. Ο πατέρας της κατάγεται από το Αστροχώρι και ο άντρας της είναι μηχανικός και γιός του γιατρού ΤΖΟΥΜΑΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατριώτες ας την έχουμε υπόψη και αχρείαστη να είναι.
Εξάλλου με το internet δίνεται η ευκαιρία να γνωριστούμε γιατί φτάσαμε στο απαράδεκτο σημείο να μη γνωρίζουμε ούτε τα ξαδέλφια μας !