Οι Δημόσιοι υπάλληλοι εξυπηρετούν τους πολίτες;
Για μια ακόμη φορά θα επαναλάβω. Πολλοί
είναι άσχετοι και πολλοί άλλοι
αδιάφοροι «μη μου τους κύκλους τάραττε». Ένα
μικρό ποσοστό κάνει πολύ καλά και ευσυνείδητα τη
δουλειά του. Τέλος, το 2-3% προσφέρει στον
πολίτη και κάτι παραπάνω από ότι υποχρεούται.
Απορώ ; από ασχετοσύνη ή από αδιαφορία ; μετά από τρεις επισκέψεις, υπάλληλος e-ΕΦΚΑ Χανίων παρέπεμψε τον κουνιάδο μου στο ΚΕΠ;;; ζητώντας μια απόφαση από το Γ.Λ.Κ. Αθήνα, που είχαν στο αρχείο τους ;;;;;;; |
Η πεθερά μου 93 ετών, παίρνει από το 2017 σύνταξη χηρείας, επειδή το 70% της σύνταξη του συζύγου της, ήταν μεγαλύτερη από τη δική της.
Πριν από ένα μήνα εντελώς παράτυπα και παράνομα ο e-ΕΦΚΑ διέκοψε την ασφαλιστική της ικανότητα (ιατροφαρμακευτική περίθαλψη). Λέω παράνομα, διότι όλους τους μήνες του 2022 ο e-ΕΦΚΑ της παρακρατούσε από τη σύνταξη για υγειονομική περίθαλψη πάνω από 60€ κατά μήνα. Επομένως μέχρι και το ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ 2024 πρέπει να της παρέχει υγειονομική περίθαλψη.
Ο κουνιάδος μου πηγαίνει αμέσως στον e-ΕΦΚΑ
ΧΑΝΙΩΝ. Την πρώτη φορά του
έκλισαν ραντεβού. Την δεύτερη φορά, του είπαν τη χαρτιά πρέπει να προσκομίσει, κλείνοντας νέο ραντεβού. Την 3η φορά δεν τους άρεσε η απόφαση
συνταξιοδότησης, ήθελαν αλλιώτικη. Τον παρέπεμψαν στο ΚΕΠ. Το ΚΕΠ είπε ότι αυτή η διαδικασία θα πάρει μεγάλο
χρονικό διάστημα, γίνεται με αλληλογραφία μέσω ταχυδρομείου, όχι
ηλεκτρονικά. Για να μειωθεί ο χρόνος
καθυστέρησης, πρέπει να καταθέσετε την αίτηση απ ευθείας στο ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ
ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ στην Αθήνα. Έτσι ο κουνιάδος
μου παρέπεμψε την υπόθεση σ μένα, στέλνοντας στο mail μου τα ενημερωτικά σημειώματα που έδειχναν πεντακάθαρα, ότι πέρυσι
η πεθερά μου πλήρωνε τις εισφορές της για υγειονομική περίθαλψη.
Στις
30-10 -23 πήγα στον e-ΕΦΚΑ Βορείων Προαστίων Αττικής. Ανέφερα
περιληπτικά το πρόβλημα.
-Να
κλείσετε ραντεβού. Χωρίς ραντεβού δεν
μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ήταν η πρώτη απάντηση.
-Ωραία
μου κυρία, της πεθεράς μου, της τέλειωσαν τα φάρμακα. Σας παρακαλώ, Γίνετε εσείς για 3 λεπτά κόρη της και εγώ ο υπάλληλος e-ΕΦΚΑ.
-
Εντάξει θα σας εξυπηρετήσω.
Τύπωσε
κάτι χαρτιά, πήγε σε κάποια άλλα γραφεία, ξαναγύρισε και λέει:
-Δυστυχώς δεν έχουμε πρόσβαση στον e-ΕΦΚΑ νομού Χανίων. Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας εξυπηρετήσω. Θα σας δώσω το mail τους, να στείλετε το αίτημα και τα εκκαθαριστικά σημειώματα. Επειδή εκεί κατέθεσε τα δικαιολογητικά συνταξιοδότησης, όλα τα απαραίτητα έγγραφα είναι στο αρχείο τους.
Είπα ένα μεγάλο Ευχαριστώ στην Κυρία και έφυγα.
Γυρίζοντας στο σπίτι, αμέσως έστειλα στον e-ΕΦΚΑ νομού Χανίων την παρακάτω διαμαρτυρία μου.
(Κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να γίνει το κείμενο πιο ευδιάκριτο).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος