Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Το Δημόσιο χρέος, από τη μεταπολίτευση μέχρι σήμερα

                  Σχόλιο ανώνυμου αναγνώστη:  18 Δεκεμβρίου 2010 8:28 μ.μ.
                  Ανώνυμος είπε...
Για την ιστορία και μόνο το χρέος στη χούντα δεν ήτανε 0. Η αλήθεια είναι ότι ήτανε ίσο με το 25% του ΑΕΠ.
Και για την ορθή ανάγνωση του χρέους ένος κράτους:το χρέος υπολογίζεται σε επί τοις εκατό (%) ποσοστό του ΑΕΠ της χώρας (GDP=ΑΕΠ=Ακαθάριστο Εγχώριο Προιόν).Τα ξερά νούμερα που απαριθμούν δις είναι αναγνώσεις του χρέους είτε προς χάριν εντυπωσιασμού και άρα εκ του πονηρού, είτε λόγω άγνοιας του παραπάνω κανόνα και άρα δικαιολογημένες...



 Στην ανάρτηση του ιστολογίου μας, στο σύνδεσμο:  http://anokalentini.blogspot.com/2010/12/42.html  ανώνυμος αναγνώστης έγραψε το παραπάνω σχόλιο.     


Στον ανώνυμο σχολιαστή. Ειλικρινά χάρηκα για το σχόλιό σου, παρόλα που διαφωνώ σε πολλά  σημεία.

Γεννήθηκα το 1953 και ως εκ τούτου γνώρισα την δικτατορία έχοντας τις δικές μου εμπειρίες. Από μαθητής του Λυκείου, στα βραχέα κύματα, κολλούσα στο αυτί ένα ραδιοφωνάκι, στην ερημιά στο σπίτι μου στην Καλεντίνη, για να ακούω την «ντοιτσεβέλε».  Αλλοίμονό μου, αν στην ερημιά με άκουε κάποιος και με πρόδιδε στην «ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ !».  Ήμουν κατά της ΧΟΥΝΤΑΣ,  χωρίς να υπερηφανεύομαι ότι έκανα και αντίσταση. Μετά από 35 χρόνια «Δημοκρατικής κλεψιάς, ανεντιμότητας και απατεωνιάς» έχω αναθεωρήσει και την άποψή μου και για τη ΧΟΥΝΤΑ, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των συνομηλίκων μου.  

Σαν υπάλληλος, στα 25 πρώτα χρόνια της θητείας μου, ως ταμίας, διαχειριστής και Κεντρικός Διαχειριστής , διαχειρίστηκα σε χαρτονομίσματα των 50, 100, 500, 1.000 και 5.000 δρχ. περισσότερα από 300 δισεκατομμύρια δρχ.  Σε όγκο είναι 12 ως 15 νταλίκες χαρτονομίσματα.  Τα διαχειρίστηκα με τέτοια ακρίβεια που οι ελεγκτικές υπηρεσίες δεν μου βρήκαν λάθος, ούτε ένα κατοστάρικο. Επομένως με τους αριθμούς είμαι πολύ προσεκτικός και ποτέ δεν κάνω κινήσεις εντυπωσιασμού.

Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου,  «για την ορθή ανάγνωση του χρέους ένος κράτους:το χρέος υπολογίζεται σε επί τοις εκατό (%) ποσοστό του ΑΕΠ της χώρας (GDP=ΑΕΠ=Ακαθάριστο Εγχώριο Προιόν)».   Τα στοιχεία του χρέους, που έχω γράψει, τα ανακοίνωσε ο ΑΥΤΙΑΣ, στις αρχές του έτους. Ισχυρίστηκε ότι είναι επίσημα στοιχεία, της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και ουδείς τα διέψευσε. Επομένως    GDP=ΑΕΠ   Ο/O = O %,  τόσο ήταν το ποσοστό του χρέους του 1974. Από άλλες τηλεοπτικές εκπομπές έχω ακούσει, ότι  χρέος 25% του ΑΕΠ, ήταν το χρέος, που παρέδωσε ο Γ. Ράλλης στον Α. Παπανδρέου.

Οι επόμενες ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ κυβερνήσεις από 25 %, το έφτασαν στο 115 το 2009  και  πιθανολογώ στο 125 – 130 % το 2010.  Οι πλέον ευοίωνες  προβλέψεις ομιλούν για πάνω από 150 % στο τέλος του 2012 !!!  ΜΠΡΑΒΟ Σ ΑΥΤΟΥΣ που με τέτοιες θυσίες θα καταφέρουν σε τρία χρόνια να το ανεβάσουν από 115% στο 150 % !!! (από 298 σε 450 δισεκατομμύρια σε ξερά, κατά τον ισχυρισμό σου νούμερα).  ΠΡΟΣΟΧΗ εγώ ΠΑΝΤΑ ομιλώ για το συσσωρευμένο ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ.  Αγαπητέ αναγνώστη αν διαθέτεις στοιχεία, περί του αντιθέτου, από επίσημες πηγές, σε θερμοπαρακαλώ να τα δημοσιεύσεις. Θα ήταν χαρά μου μεγάλη,  τα παραπάνω δυσμενέστατα οικονομικά για την Ελλάδα στοιχεία, να ήταν ψευδή.  

Τέλος αγαπητέ αναγνώστη το χαρακτηρισμό σου «…….είτε προς χάριν εντυπωσιασμού και άρα εκ του πονηρού, είτε λόγω άγνοιας του παραπάνω κανόνα και άρα δικαιολογημένες...»  τον κρίνω απαράδεκτο και επιεικώς σας τον Επιστρέφω.  Όσα γεγονότα δεν είναι από «πηγές»,  τα έζησα ο ίδιος και σε ΚΑΝΕΝΑ δεν ΕΠΙΤΡΕΠΩ,  να ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΒΙΩΜΑΤΑ, όπως και εγώ δεν αμφισβήτησα  τα ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ.
Με κάθε ειλικρίνεια Κώστας Α. Παππάς.  20 – 12 – 2010.

κάντε κλικ στη φωτογραφία θ ακούσετε τραγούδι 

Αναδημοσιεύω τον πίνακα, περί του οποίου έγινε η παραπάνω συζήτηση

Εξέλιξη του Δημόσιου Χρέους απ την μεταπολίτευση και εντεύθεν:

 Δικτατορία                           ΙΟΥΛΙΟΣ        1974:    ΜΗΔΕΝ
1980 (Γ. Ράλλης)  477 δισεκατομμύρια δρχ.      ή 1,4 δις ευρώ
1989 (Α. Παπανδρέου) 9.5 τρισεκατομμύρια δρχ. ή 28 δις ευρώ  (20πλάσιο)
1993 Κ. Μητσοτάκης) 24 τρισεκατομμύρια δρχ. ή 69 δις ευρώ  (2,5πλάσιο)
2003 (Κ. Σημίτης)          178  δις ευρώ  (2,6πλάσιο)

2009 (Κ. Καραμανλής)   298  δις ευρώ  (1,7πλάσιο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος