Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Επίσκεψη του κ. Λοβέρδου στο Κέντρο Υγείας ΑΝΩ ΚΑΛΕΝΤΙΝΗΣ


Άταχτο δελτίο ΤΟΠΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κατά τις 8,30 χθες το πρωί, ένας γέρος σκυφτός,  με μπαστουνάκι, φορώντας ένα στραπατσαρισμένο καπελάκι μπήκε στο Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης και πλησίασε το γραφείο πληροφοριών.
-           Καλημέρα παιδί μου, πονάει πολύ το πόδι μου και θέλω να με εξετάσει ένας καλός γιατρός, λέει στον υπάλληλο.
-          Καλημέρα μπάρμπα, όλοι οι γιατροί του Κέντρου είναι πολύ καλοί. Η κα ΝΤΑΜΑ εξετάζει το Νο 5  και μπορώ να σας δώσω το Νο 8.  Ο κος ΒΑΛΕΣ εξετάζει το Νο 7 και μπορώ να σας δώσω το Νο 8. Ο κος ΡΗΓΑΣ εξετάζει το Νο 7  και μπορώ να σας δώσω το Νο 9.  Ποιο γιατρό θέλετε να σας εξετάσει;  απαντά ο υπάλληλος.
-          Δώσε παιδί μου το Νο 8, για τον κο ΒΑΛΕ,  λέει ο γεράκος.
Σε λίγο ο γέρος μπαίνει στο ιατρείο του κου ΒΑΛΕ.
-          Καλημέρα σας κύριε, πείτε μου τα όνομά σας, από πιο χωριό είστε και πιο είναι το πρόβλημά σας, λέει ο γιατρός.
-          Μπάρμπα Μήτσου με λένε και απ τη Σουμερού είμαι. Δυό βδομάδες τώρα με πονάει πολύ το πόδι μου, δεν αντέχω άλλο, θέλω να μου το κόψετε, λέει ο γέρος.
-          Εμείς εδώ δεν τα κόβουμε τα πόδια, δίνουμε λίγα φάρμακα  και περνάει ο πόνος, απαντά με χαμόγελο ο γιατρός.
-          Εγώ θέλω να μου το κόψετε κι αν φροντίσεις παλληκάρι μου να μου δώσουν ένα λαστιχένιο, θα έχεις και συ το φακελάκι σου.
-          Το πόδι δεν είναι για κόψιμο, θα σου δώσω λίγα φάρμακα και θα γίνεις περδίκι, επιμένει ο γιατρός.
-          Καλά αφού δε μου το κόβεις, θέλω πολλά και ακριβά φάρμακα, λέει ο γεράκος.
-          ΟΧΙ, εμείς εδώ δίνουμε λίγα, φτηνά και πολύ καλά φάρμακα, απαντά ο γιατρός. 
-          Ά εδώ παιδί μου θα τα χαλάσουμε, εγώ θέλω ακριβά φάρμακα, επιμένει ο γέρος.
-          Μην ανησυχείς μπάρμπα Μήτσο, εγώ θα σου δώσω λίγα και φτηνά φάρμακα.  Υπόσχομαι ότι αύριο θα αισθάνεσαι παλληκάρι, απαντά ο γιατρός.
-          Ο γέρος  αποκαλυπτόμενος συστήνεται, Ανδρέας Λοβέρδος, Υπουργός Υγείας !  τα συγχαρητήρια μου κύριε ΒΑΛΕ.
Ο Κύριος Λοβέρδος αφού ήλεγξε τα βιβλία και όλες τις συνταγογραφήσεις του Κέντρου Υγείας, ρώτησε τους ασθενείς αν είναι ευχαριστημένοι από τους γιατρούς και το υπόλοιπο νοσηλευτικό προσωπικό. Οι ασθενείς που παρευρίσκοντο, δεν εξέφρασαν κανένα παράπονο.
Ο Υπουργός συγχάρηκε τον Διευθυντή λέγοντας, επιτέλους βρήκαμε και ένα ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, χωρίς σπατάλες, χωρίς ράντζα, χωρίς λίστες με ραντεβού, χωρίς γιατρούς που παίρνουν φακελάκια.  Βρήκαμε ένα ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ που δουλεύει  άριστα.
Ξανα -μεταμφιέστηκε   σε γέρο,  παρουσιάστηκε μια MERSEDES  S500 και αναχώρησε προς άγνωστη κατεύθυνση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος