Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Τα κλειδιά και το γαϊδούρι στο Cold Αμαρουσίου !






Πριν ένα χρόνο και ένα μήνα, μια σύζυγος που μένει στην Αθήνα, πατριώτισσα «Όνομα και μη χωριό», παρέα με μια φίλη της, πήγαν για ψώνια και καφέ στο Cold της Κηφισίας (ΜΑΡΟΥΣΙ).    
H σύζυγος  στο WHATS UP τηλεφωνεί στο σύζυγο και διεξάγεται ο παρακάτω διάλογος:
-Έλα, που είσαι;                                 
- Στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
- Τελείωσες τις δουλείες σου;
- ΝΑΙ, σε ένα τέταρτο τελειώνω και Φεύγω.
- Αφού είσαι εδώ κοντά δεν μου αφήνεις το αυτοκίνητο; Εσύ πηγαίνεις με τα πόδια στο σπίτι, θα κάνεις και το σημερινό σου περπάτημα !
- Εσείς τελειώσατε;  πότε φεύγετε;
- Εμείς κάτι ψωνίσαμε, τώρα θα ποιούμαι καφέ.  Απ το  Cold  θα φύγουμε σε μιάμιση  ώρα.
- Όταν τελειώσω τις δουλειές θα δω, μπορεί να σου αφήσω το αυτοκίνητο. Θα τηλεφωνήσω αργότερα. Μετά από μια ώρα ο σύζυγος τηλεφωνεί στη σύζυγο.
- Σου έχω αφήσει το αυτοκίνητο κοντά στο   Cold.   Εγώ έφυγα περπατώντας, είμαι κοντά στο σπίτι.
- ΠΩ Πω !! Εγώ δεν έχω πάρει τα κλειδιά μαζί μου ! καλά άφησες το αυτοκίνητο χωρίς να αφήσεις τα κλειδιά;
- Μην ανησυχείς φρόντισα γι αυτό. Όταν βγεις πάρε με τηλέφωνο θα σου δώσω οδηγίες.  ΑΝΤΕ  ΤΣΑΟΥ  τώρα. Ο σύζυγος δεν έφυγε την άραξε   πίσω απ το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, που ήταν στημένο στην ΕΙΣΟΔΟ του Cold και έκοβε κίνηση.  Σε ένα μισάωρο περίπου, η σύζυγος με τη φίλη της εμφανίζονται στην είσοδο.  Η σύζυγος τηλεφωνεί:
- Έλα, βγαίνω από το Cold, δώσε μου οδηγίες.
- Πολύ ωραία,  αριστερά σου,  στα 20 μέτρα βλέπεις ένα μαύρο αγαλμάτινο γαϊδούρι;
- Ναι, το βλέπω.
- Πήγαινε εκεί. Εκεί άφησα τα κλειδιά.  Πλησιάστε !  πλησιάστε ακόμα !  Πλησίασε ακόμα τα πίσω του πόδια του γαϊδάρου ! Μη Φοβάσαι το γαϊδούρι είναι αγαλμάτινο δεν κλωτσάει !  (είχε και ο πατέρας της γαϊδούρι στο σπίτι, που κλωτσούσε κάπου-κάπου).
- Δε βλέπω τίποτε !  καλά τρελός είσαι; Άφησες τα κλειδιά εκεί; Κάποιος τα είδε και τα πήρε.
- ΟΧΙ, όχι,  δεν τα πήρε κανένας. Δε φαίνονται τα έχω βάλει ψηλά. Τα κρέμασα ψηλά στην κοιλιά,  κοντά στην ουρά του γαϊδάρου !!!   Ανάμεσα στα πόδια του!  Πλησίασε λίγο ακόμα, λίγο ακόμη και θα τα δεις !!!   Άπλωσε το χεράκι σου εκεί και θα τα βρεις !!!
Σκύβει η σύζυγος κάτω απ την κοιλιά του Γαϊδάρου, πλησιάζει το σημείο υπόδειξης  και τότε ακούγεται μια  ΔΥΝΑΤΗ  φωνή.
-       Ε ε ε ε !!!   Τι    Ψ ά χ ν ε τ ε    ε κ ε ί  στα αχαμνά του γαϊδάρου  ΚΥΡΙΑ   ΜΟΥ   !!!!  

Γυρίζουν πίσω οι δυο κυρίες και βλέπουν το σύζυγο να κρατά τα κλειδιά στο χέρι ! 

Κώστας Α. Παππάς, Αθήνα 4 Φεβρουαρίου 2011.  Αγαπητοί χωριανοί "στέρεψα",  όσα ήξερα τα έχω γράψει όλα. ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ και ΕΣΕΙΣ.  Στείλτε μου κάποιο αστείο συμβάν που ξέρετε. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος