Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Τηλεφωνικές εταιρίες

Αν έχετε πρόβλημα με την τηλεφωνική σας εταιρία, διαβάστε το σύνδεσμο και τις σημειώσεις του


Κοινοποίηση  facebook  Σάββατο, 5 Ιουνίου 2010 στις 7:27 μ.μ. Ο Kapaka Pappas έγραψε:



Σημείωση 1η Πρέπει να ξέρετε ότι οι τηλεφωνικές εταιρίες, είναι φθηνότερες από τον ΟΤΕ, αλλά σε κάθε ευκαιρία προσπαθούν να μας τα αρπάξουν….… Αν έχετε σοβαρό πρόβλημα μ αυτές θα κοινοποιείτε τη διαμαρτυρία σας στην Ε.Ε.Τ.Τ. Fax 210 610 5049 .
10 Ιουνίου στις 1:51 μ.μ.

Σημείωση 2η Οι τηλεφωνικές εταιρίες, φοβούνται την Ε.Ε.Τ.Τ. όπως ο διάβολος το λιβάνι. Μη σας φανεί παράξενο, όταν παρανομούν σε βάρος του πολίτη τους βάζει πολύ μεγάλα πρόστιμα.. Οι μάνατζερ της ΕΕΤΤ, για να αυξήσουν τα έσοδά τους, περιμένουν τις καταγγελίες μας σαν το μάνα εξ ουρανού.
10 Ιουνίου στις 1:53 μ.μ.

Οι διαμαρτυρίες μου στην εταιρία  
 30 11 2009.   Είμαι συνδρομητής σας στο πακέτο "τρία σε ένα" Από την ψηφιακή τηλεόραση το μόνο που έβλεπα ήταν κάποιες εκπομπές Ελληνικών καναλιών της προηγούμενης ημέρας. όλα τ άλλα δεν με ενδιέφεραν. εδώ και μερικούς μήνες δεν μπορώ να βλέπω τα ιδιωτικά Ελληνικά κανάλια. Αν συνεχιστεί αυτό παρακαλώ να διακόψετε την συνδρομή μου για Τ.V.  (μήνυμα χωρίς κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ)

 FAX Αθήνα 10 Απριλίου 2010.    Σε συνέχεια του παραπάνω μηνύματος, που σας έχω στείλει, παρακαλώ να διακόψετε τη συνδρομή μου για την T.V. καθότι μετά τον Αύγουστο 2009, σταματήσατε να μου προσφέρετε, όσα είχαμε συμφωνήσει, σχετικά με την ψηφιακή τηλεόραση.  (Fax χωρίς κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ)

ΠΡΟΣ: την ON TELECOMS FAX: 210 6151300    (5-6-2010)
Μετά την επιστολή- Fax της 10ης Απριλίου 2010, όπως οφείλατε, μου αλλάξατε πακέτο. Από το πακέτο «τρία σε ένα» με εντάξατε στο πακέτο,
• Δωρεάν απεριόριστες αστικές & υπεραστικές κλήσεις
• Απεριόριστο ADSL internet με ταχύτητες έως 24 Mbps

Στο λογαριασμό που έλαβα πριν 31-5-2010, μου χρεώσατε παράνομα εφ άπαξ εισφορά «ενεργοποίησης» 29,33 ευρώ (προ ΦΠΑ.) Το ποσό αυτό σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αναγνωρίσω και να εξοφλήσω.

Στη συμφωνία μας υπήρχε ο όρος (υποχρέωσή σας) να μου παρέχετε ψηφιακή εικόνα για όλα τα πανελλήνιας εμβέλειας Ελληνικά κανάλια, περισσότερα των 10. Τη συμφωνία τηρήσατε μόνο τον πρώτο χρόνο. Από τον Αύγουστο 2009 και εντεύθεν μου παρείχατε εικόνα μόνο στα τρία κρατικά, ενώ συνεχίζατε και εισπράττατε όλο το ποσό της συμφωνηθείσας συνδρομής. Στις 30 Νοεμβρίου 2009, σας ενημέρωσα με a mail για το θέμα που προέκυψε και αφού μέχρι τον Απρίλιο 2010, δεν επιλύσατε το πρόβλημα, ζήτησα με το Fax της 10ης Απριλίου 2010, αλλαγή πακέτου. Επειδή η αλλαγή πακέτου κατέστη αναγκαία και προέκυψε αποκλειστικά και μόνο από δική σας υπαιτιότητα, παράβαση όρου της συμφωνίας μας, η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά και μόνο εσάς.
Επίσης σας πληροφορώ ότι τον τελευταίο καιρό, το internet δεν δουλεύει σωστά όπως πριν. Έχω παρατηρήσει ότι ώρες αιχμής χάνει την ταχύτητά του και πολλές φορές αδυνατεί να εμφανίσει και τις βασικότερες ιστοσελίδες. Αυτονόητο είναι ότι εγώ και κάθε συνδρομητής έχουμε την απαίτηση να μας παρέχετε internet όχι μόνο τα μεσάνυχτα, αλλά όλο το 24ωρο.

Παρακαλώ, α) να διαγράψετε από το λογαριασμό μου την εφ άπαξ εισφορά των 29,33 ευρώ. β) να αποκαταστήσετε την ευρυθμία του internet.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ Ε.Ε.Τ.T. FAX 210 610 5049
Αγία Παρασκευή 5 Ιουνίου 2010
Ο συνδρομητής Κώστας Παππάς τηλ. 210 6542703
σας επισυνάπτω το μήνυμα 30 11 2009 και το FAX της 10 4 2010 


Το αποτέλεσμα 

Σημείωση 3η Σήμερα 10 6 2010, μου τηλεφώνησαν και μου είπαν, ήδη και τα δυο προβλήματα έχουν λυθεί. Αν δεν κοινοποιούσα τη διαμαρτυρία στην ΕΕΤΤ χίλια fax να τους έστελνα θα με είχαν γράψει στα…………


Σημείωση 4η Σήμερα 18 6 2010. To internet δεν βελτιώθηκε, αλλά το ποσό της εφ άπαξ εισφοράς αφαιρέθηκε. 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος