Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Με τέτοια δημόσια Διοίκηση μπορείς να βρεις το δίκιο σου;

Γυναίκα ασφαλισμένη από το 1976 ως και το Δεκέμβρη 2011 έχοντας συμπληρωμένο  το όριο ηλικίας και υπερβεί τα 35 χρόνια ασφάλισης πήρε σύνταξη 302,17 ευρώ. Ψάχνει να βρει το δίκιο της, αλλά παντού συναντά ανθρώπους με «κλειστά αυτιά».   




Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Πρόγραμμα υπολογισμού φόρου 2014 (δωρεάν)

Η  ιστοσελίδα TAXnews - Φορολογική ενημέρωση προσφέρει εντελώς δωρεάν στους αναγνώστες της  μία πλήρη εφαρμογή συμπλήρωσης, επεξεργασίας, υπολογισμού φόρων (Ε1). Το πρόγραμμα Φόρου 2014 είναι ένα μοναδικό εργαλείο που σας επιτρέπει να υπολογίσετε με ακρίβεια το φόρο που θα κληθείτε να πληρώσετε με βάση τα εισοδήματα του 2013.  
Επίσης κάνοντας δοκιμές σας προστατεύει ώστε να αποφύγετε κάποια λάθη- παγίδες του Taxis net .

Για να το χρησιμοποιήσετε Κάντε κλικ εδώ 

Για το 2015 (εισοδήματα 2014) κάντε κλικ  εδώ  

Το παραπάνω πρόγραμμα δεν το κατεβάζετε στον υπολογιστή σας. Καταχωρείτε απευθείας τα ποσά στους αντίστοιχους κωδικούς των σελίδων 1, 2, 3, 4 και με κλικ στο ΠΟΛΥ-ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ βλέπετε τα ποσά που καταχωρήσατε και το ποσό του φόρου που θα κληθείτε να πληρώσετε. Αν κατεβείτε στο τέλος της ιστοσελίδας μπορείτε να κάνετε και εκτυπώσεις των ποσών που γράψατε.

Δοκιμάζοντάς το διαπίστωσα ότι υπολογίζει με ακρίβεια το φόρο. Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι τα στοιχεία (ποσά) που καταχωρίσατε δεν αποθηκεύονται. Μπορείτε όμως να κρατήσετε τα αποτελέσματα φωτογραφίζοντας το πολυεκκαθαριστικό με Alt & Print, Alt & Insert.  Έτσι  θα κρατήσετε κάτι ανάλογο με την παρακάτω φωτογραφία. 



Επίσης, 
το PC Magazine σε συνεργασία με την εταιρία SoftLine προσφέρει εντελώς δωρεάν στους αναγνώστες του μία πλήρη εφαρμογή.

Κατεβάστε και εγκαταστήστε τα  πρόγραμμα της φετινής έκδοσης "Δήλωση Φόρου 2014"  με κλικ         εδώ


  Μπορείτε ακόμη με τον ίδιο τρόπο να φωτογραφίσετε και τις υπόλοιπες σελίδες 1,2,3,4.    

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ο Τάκης και οι φίλοι του

Ο Τάκης, πρώην αστυνομικός και νυν συνταξιούχος,  την περίοδο 1987 – 1990 νεαρός και ελεύθερος, υπηρετούσε στο Α.Τ. Παιανίας.  Ήταν με όλους φιλικός,  ο ίδιος δήλωνε: «ούτε κλήσεις δίνω - ούτε κλήσεις σβήνω».

Καθημερινά όποιον συναντούσε και έπινε μαζί του μια μπύρα τον έκανε και φίλο.  Έκανε φίλους τόσο απλά  όπως κάνουμε σήμερα εκατοντάδες φίλους στο facebook.   
Σ ένα απ τους φίλους, παντρεμένο μάλιστα,  του έδωσε και τα κλειδιά του σπιτιού του.  Αν του τύχαινε κάτι ερωτικό να έχει την «κρυφή φωλιά του»,  μη τρέχει σε ξενοδοχεία …..


Ο παντρεμένος φίλος  (μικρός κι αυτός σε ηλικία)  πήγε με άδεια σ ένα χωριό των Τρικάλων. Εκεί συνάντησε ένα άλλο φίλο που θα κατέβαινε για δουλειές στην Αθήνα.  Πάρε τα κλειδιά του λέει, εκεί στην Αθήνα μπορεί να σου χρειαστούν. Μαζί με τα κλειδιά  έδωσε και τη διεύθυνση του σπιτιού, χωρίς να εξηγήσει ότι το διαμέρισμα δεν ήταν δικό του.  
Ένα βράδυ ο Τάκης κατά τις 11, επιστρέφοντας στο διαμέρισμά του  μετά την απογευματινή βάρδια,  βρέθηκε προ μεγάλης εκπλήξεως.
Στο κρεβάτι του βρήκε ξαπλωμένο ένα νεαρό ζευγάρι.  
Ποιοί είστε και τι κάνετε εδώ! λέει ο Τάκης.
Το νεαρό ζευγάρι νομίζοντας ότι κάποιος τους  «κάρφωσε» και μπουκάρανε οι μπάτσοι,  σάστισε περισσότερο.
Δεν κάναμε τίποτε, ήρθαμε μόνο να κοιμηθούμε απόψε, με τρεμάμενη φωνή απάντησαν.

Σε λίγα λεπτά η παρεξήγηση λύθηκε.
Και ο Τάκης στους φίλους του φίλου εξηγήθηκε σπαθάτα:  Παιδιά απόψε κοιμηθείτε εδώ,  εγώ θα κοιμηθώ στο διαμέρισμα του ξαδέρφου μου του Κώστα, εδώ κοντά μένει.


ΑΣΤΕΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.  Μάρτιος  2014.   Κώστας Α. Παππάς

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η ανθρώπινη σκέψη ξεπέρασε κάθε φαντασία; Η βρίσκεται σε πρωτόγονη κατάσταση;

10 Μαρτίου 2014 ώρα 15.02 και διαβάζω στις ειδήσεις του msn:

“Εντοπίστηκαν συντρίμμια του Boeing 777 της Malaysia Airlines;

Κάνουν λόγο για ίχνη που πιθανολογείται ότι ανήκουν σε αεροσκάφος - Στην περιοχή σπεύδουν πλοία ώστε να διαπιστώσουν αν πράγματι τα συντρίμμια ανήκουν στην πτήση MH370.
Την ώρα που όλα τα σενάρια είναι πιθανά για την τύχη του Boeing 777 της Malaysia Airlines, το οποίο εξαφανίστηκε από τα ραντάρ πριν  τρεις ημέρες, νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για εντοπισμό τμήματος του μοιραίου αεροσκάφους.”


Ξύνω το κεφάλι μου και διαλογίζομαι. Είναι δυνατόν σήμερα το Μάρτη 2014 με τέτοια τεχνολογία που διαθέτει η ανθρωπότητα να εξαφανιστεί ένα αεροπλάνο με 250 ανθρώπους;;;;    Δυστυχώς ΝΑΙ !!! ΝΑΙ !!!

Άρα ενώ η ανθρώπινη σκέψη πολλές φορές ξεπέρασε και την πιο ξέφρενη φαντασία,   σε μερικά  απλά πράγματα η ανθρώπινη σκέψη βρίσκεται ακόμη σε πρωτόγονη κατάσταση ! 

Ο κουνιάδος μου εργάζεται σε βυτιοφόρο της πρώην  shell.  Εδώ και δυο χρόνια η εταιρεία εγκατέστησε σε όλα τα βυτιοφόρα από ένα GPS.  Μόλις ο οδηγός της εταιρείας ανάβει τη μηχανή ανοίγει και το GPS.   Σ όλο το δρομολόγιο το GPS  ενημερώνει  βάση δεδομένων της εταιρίας στην Αθήνα με κάθε λεπτομέρεια.
 Κάθε στιγμή στη  βάση δεδομένων καταγράφεται η ταχύτητα, σε πιο σημείο έγινε στάση – στάθμευση κλπ. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία οποτεδήποτε θελήσει μπορεί να διαπιστώσει αν ο οδηγός σταμάτησε  κάπου άσκοπα, παρέκαμψε έστω και για λίγα μέτρα το δρομολόγιό του!  κλπ!!!!!!  Οι οδηγοί έχουν ενημερωθεί και υποχρεούνται αν για οποιοδήποτε λόγο  σταματήσουν απρογραμμάτιστα η παρεκκλίνουν  του δρομολογίου τους πρέπει άμεσα να ενημερώσουν τηλεφωνικά τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.  
Οποιαδήποτε παρέκκλιση χωρίς προειδοποίηση  θεωρείται ύποπτη συναλλαγής παραεμπορίου και μπορεί να στοιχίσει την απόλυση του οδηγού!!!

Όταν λοιπόν η εταιρεία καυσίμων ανά  πάσα στιγμή γνωρίζει που βρίσκεται ένα βυτιοφόρο αυτοκίνητο,  πως είναι δυνατό ένα καράβι,   ένα αεροπλάνο με 250 ψυχές,  δεν διαθέτει μια απλή συσκευή που να ενημερώνει κάθε στιγμή τη ναυτιλιακή – αεροπορική εταιρία με τα αντίστοιχα στοιχεία.

Επομένως το συντομότερο δυνατό κάθε αεροπλάνο θα πρέπει να εφοδιαστεί με σύγχρονη συσκευή που θα στέλνει κάθε στιγμή στη βάση δεδομένων της εταιρείας του  όλα τα στοιχεία που παρέχει  ένα  GPS  και  όλα τα στοιχεία που καταγράφονται στο μαύρο κουτί κάθε αεροσκάφους.
Αυτονόητο είναι ότι κάτι ανάλογο θα πρέπει να γίνει και στα πλοία.

Κατά την άποψή μου κανείς αρμόδιος δεν έβαλε αυτό το στόχο, τυχόν
μικροεμπόδια η σημερινή τεχνολογία μπορεί να τα παρακάμψει αμέσως.

 Σκεφτείτε  ότι οι βαλίτζες χρησιμοποιούνται πριν από πολλά χρόνια.  Οι βαλίτζες με τις ρόδες είναι μια πολύ πρόσφατη εφεύρεση, ήταν η εφαρμογή μιας  απλής σκέψης ενός ανθρώπου!  

Η δαπάνη θα είναι απειροελάχιστη αν τη συγκρίνουμε με δαπάνη  μιας  μόνο αεροπορικής πτήσης!  

ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.  10 Μαρτίου 2014 Κώστας Α. Παππάς.


Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Κανένας Έλληνας δε γεννήθηκε μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου 1923

Όσο κι αν ψάξετε, σε οποιοδήποτε αρχείο των ελληνικών ληξιαρχείων, δεν πρόκειται να βρείτε ούτε έναν Έλληνα ή Ελληνίδα που να έχει καταχωρηθεί με ημερομηνία γέννησης από 16 έως 28 Φεβρουαρίου 1923!




Αυτό αποκαλύπτει ο κ. Διονύσης Σιμόπουλος, Διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου.
Όχι, φυσικά, γιατί δεν είχαμε ούτε μία γέννα σε μία  περίοδο 13 ημερών, αλλά γιατί απλούστατα το 1923 είχε μόνο 352 ημέρες”!
Όπως εξηγεί ο κ. Σιμόπουλος, από τον Φεβρουάριο του 1923, έλειπαν 13 ολόκληρες ημέρες, δηλαδή το διάστημα μεταξύ 16 και 28 Φεβρουαρίου!
Γιατί;
Επειδή έγινε η μεταφορά από το παλιό στο νέο Ελληνικό ημερολόγιο. 

Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ο πρώτος που τράκαρε στην Ελλάδα ήταν Υπουργός


Το πρώτο καταγεγραμμένο αυτοκινητιστικό ατύχημα στην Ελλάδα έγινε την Κυριακή 4 Μαρτίου του 1907, στις 11.30 το πρωί, στην Λεωφόρο Συγγρού, στο ύψος του κτηρίου της ζυθοποιίας ΦΙΞ.



Υπαίτιος του δυστυχήματος ήταν ο τότε υπουργός και βουλευτής Φθιώτιδας, Νίκος  Σιμόπουλος, που ακολουθούσε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα Andrew (παππούς του σημερινού πρίγκιπα της Ουαλίας, Καρόλου). Τα δύο οχήματα κατευθύνονταν προς το Παλαιό Φάληρο και είχαν περίπου 30 μέτρα απόσταση μεταξύ τους.

Στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, ο υπουργός επιτάχυνε και προσπέρασε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα, το οποίο και παρέσυρε. Δυστυχώς, μαζί πήρε και την Ευφροσύνη Βαμβακά, μία 25χρονη γυναίκα και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Η άτυχη γυναίκα πρώτα χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο του υπουργού και στην συνέχεια από εκείνο του πρίγκιπα, παρόλο που ο οδηγός του προσπάθησε να μειώσει ταχύτητα.

Το περιστατικό αυτό, την εποχή εκείνη, είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στην Αθήνα. Σε σημείο, μάλιστα, που ορισμένοι υποστήριζαν ότι την νεαρή κοπέλα είχε σκοτώσει ο πρίγκιπας και ότι ο Σιμόπουλος είχε απλά αναλάβει την ευθύνη, ώστε να προστατευτεί η εξοχότητά του.

Την επόμενη μέρα, ο Διοικητής της Αστυνομίας κάλεσε στο γραφείο του όλους τους ιδιοκτήτες και οδηγούς αυτοκινήτων της Αθήνας και τους έκανε αυστηρές συστάσεις. Θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο τον τρόπο που οδηγούν και την ταχύτητα που αναπτύσσουν.

Οι οδηγοί συνολικά ήταν 7! Ακόμα και οι εφημερίδες της εποχής έδωσαν τη δέουσα προσοχή στο θέμα. Παντού κυριαρχούσε το εξής σχόλιο:

“Επτά αυτοκίνητα κυκλοφορούν και θρηνούμε θύματα ...
Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν γίνονταν εβδομήντα! .... “.

Πηγή : ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ   http://www.apocalypsejohn.com/2014/03/o-prwtos-pou-trakare-sthn-ellada-htan-ypourgos.html