Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες- Πέρδικα 53 χλμ.

ύτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Ο πρώτος που τράκαρε στην Ελλάδα ήταν Υπουργός


Το πρώτο καταγεγραμμένο αυτοκινητιστικό ατύχημα στην Ελλάδα έγινε την Κυριακή 4 Μαρτίου του 1907, στις 11.30 το πρωί, στην Λεωφόρο Συγγρού, στο ύψος του κτηρίου της ζυθοποιίας ΦΙΞ.



Υπαίτιος του δυστυχήματος ήταν ο τότε υπουργός και βουλευτής Φθιώτιδας, Νίκος  Σιμόπουλος, που ακολουθούσε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα Andrew (παππούς του σημερινού πρίγκιπα της Ουαλίας, Καρόλου). Τα δύο οχήματα κατευθύνονταν προς το Παλαιό Φάληρο και είχαν περίπου 30 μέτρα απόσταση μεταξύ τους.

Στο ύψος του εργοστασίου ΦΙΞ, ο υπουργός επιτάχυνε και προσπέρασε το αυτοκίνητο του πρίγκιπα, το οποίο και παρέσυρε. Δυστυχώς, μαζί πήρε και την Ευφροσύνη Βαμβακά, μία 25χρονη γυναίκα και μητέρα δύο ανήλικων παιδιών. Η άτυχη γυναίκα πρώτα χτυπήθηκε από το αυτοκίνητο του υπουργού και στην συνέχεια από εκείνο του πρίγκιπα, παρόλο που ο οδηγός του προσπάθησε να μειώσει ταχύτητα.

Το περιστατικό αυτό, την εποχή εκείνη, είχε προκαλέσει πολλές αντιδράσεις στην Αθήνα. Σε σημείο, μάλιστα, που ορισμένοι υποστήριζαν ότι την νεαρή κοπέλα είχε σκοτώσει ο πρίγκιπας και ότι ο Σιμόπουλος είχε απλά αναλάβει την ευθύνη, ώστε να προστατευτεί η εξοχότητά του.

Την επόμενη μέρα, ο Διοικητής της Αστυνομίας κάλεσε στο γραφείο του όλους τους ιδιοκτήτες και οδηγούς αυτοκινήτων της Αθήνας και τους έκανε αυστηρές συστάσεις. Θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο τον τρόπο που οδηγούν και την ταχύτητα που αναπτύσσουν.

Οι οδηγοί συνολικά ήταν 7! Ακόμα και οι εφημερίδες της εποχής έδωσαν τη δέουσα προσοχή στο θέμα. Παντού κυριαρχούσε το εξής σχόλιο:

“Επτά αυτοκίνητα κυκλοφορούν και θρηνούμε θύματα ...
Φανταστείτε τι θα συνέβαινε αν γίνονταν εβδομήντα! .... “.

Πηγή : ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ   http://www.apocalypsejohn.com/2014/03/o-prwtos-pou-trakare-sthn-ellada-htan-ypourgos.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος