Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ............... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη !



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;

ύτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

Η Κομισιόν ενέκρινε 2,97 δισ. ευρώ για τους αυτοκινητόδρομους

Μετά την ψήφιση της τροποποίησης παραχώρησης των συμβάσεων στη βουλή

Τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013 χρηματοδοτική υποστήριξη ύψους 2,97 δισ. ευρώ για τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους που κατασκευάζονται στην Ελλάδα με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, ενέκρινε ο επίτροπος περιφερειακής ανάπτυξης της ΕΕ κ. Γιοχάνες Χαν.

Όπως σημειώνεται, η Κομισιόν και η Ελλάδα «χαρακτήρισαν τους αυτοκινητοδρόμους ως επενδύσεις "έργων προτεραιότητας", καθοριστικό παράγοντα για τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ανάπτυξη της χώρας και των περιφερειών της». Σύμφωνα με την Κομισιόν, «αναμένεται να δημιουργηθούν περισσότερες από 6.000 θέσεις εργασίας», «τα έργα θα ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2015,  ενώ στη συνέχεια θα απασχολούνται στη διαχείρισή τους περίπου 1.700 άτομα».

                                                         Ο κ. Χαν πρόσθεσε

«Η συγχρηματοδότηση της ΕΕ ύψους έως €2,97 δισ. για τα 4 έργα είναι μέρος συνολικής επενδυτικής δαπάνης ύψους €4,6 δισ. 
Την Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε κρατικές ενισχύσεις για τη χρηματοδότηση της κατασκευής των τεσσάρων ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η κρατική χρηματοδότηση είναι απαραίτητη και αναλογική, καθώς δεν υπερβαίνει το χρηματοδοτικό κενό που δεν μπορεί να καλυφθεί αποκλειστικά από τις δυνάμεις της αγοράς, ενώ παράλληλα διασφάλισε ότι οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν ξανά και ότι οι παραχωρησιούχοι και οι τράπεζες θα συνεισφέρουν το δικό τους μερίδιο χρηματοδότησης» 

Στην Ιόνια Οδό, το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης συμβάλει με χρηματοδότηση ύψους €723,6 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των οδικών ατυχημάτων αναμένεται να είναι πάνω από 37%.

Στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, το Ταμείο Συνοχής θα συμβάλει με χρηματοδότηση ύψους €699 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των οδικών ατυχημάτων αναμένεται να είναι πάνω από 30%.

Στην Ολυμπία Οδό, το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης θα συμβάλει με χρηματοδότηση ύψους €977 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των οδικών ατυχημάτων αναμένεται να είναι πάνω από 38%.


Στον Ε65, το Ταμείο Συνοχής θα συμβάλει με χρηματοδότηση ύψους €570 εκατομμυρίων, ενώ η μείωση των οδικών ατυχημάτων αναμένεται να είναι πάνω από 30%.

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΟΔΟΣ ΤΩΝ ΣΟΥΛΙΩΤΩΝ- ΧΡΟΝΙΚΟ



  ΠΗΓΕΣ  ΑΡΤΑΣ  Ι.ΜΟΝΗ ΣΕΛΤΣΟΥ 
ΠΗΓΕΣ  ΑΡΤΑΣ  Ι.ΜΟΝΗ ΣΕΛΤΣΟΥ - Η ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΗΣ ΛΕΝΩΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗ

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Τα πέντε σημαντικότερα πράγματα για τα οποία μετανιώνουν οι άνθρωποι λίγο πριν πεθάνουν...


Η ίδια αναφέρει στο blog της: Οι άνθρωποι ωριμάζουν πολύ όταν έρχονται πρόσωπο με πρόσωπο με το θάνατο. Οι ασθενείς, περνώντας από πολλά και διαφορετικά συναισθήματα (άρνηση, φόβο, θυμό, στεναχώρια, περισσότερη άρνηση), στο τέλος αποδέχονταν το τέλος τους. Κάθε ασθενής έβρισκε την εσωτερική του γαλήνη.

Όταν τους ρωτούσα αν μετάνιωναν για κάτι ή αν θα έκαναν κάτι διαφορετικά, παρατήρησα πως πολλές απαντήσεις ήταν κοινές.

Παρακάτω σας δίνω αυτά που άκουσα πιο συχνά:

Αυτή ήταν η πιο συνηθισμένη απάντηση. Όταν συνειδητοποιείς πως η ζωή σου τελειώνει και κοιτάς πίσω σου, βλέπεις πόσα όνειρα έμειναν απραγματοποίητα. Οι περισσότεροι δεν είχαν κάνει ούτε τα μισά και θα πέθαιναν γνωρίζοντας πως γι' αυτό έφταιγαν οι επιλογές που είχαν κάνει, ή δεν είχαν κάνει.
 Είναι σημαντικό να προσπαθήσεις να πραγματοποιήσεις κάποια όνειρά σου – όταν χάσεις την υγεία σου θα ναι αργά.

Αυτό ειπώθηκε από όλους τους άντρες. Έχασαν τα παιδικά χρόνια του γιου ή της κόρης τους, δεν έζησαν όσο έπρεπε τη συντροφικότητα. Οι γυναίκες επίσης εξέφρασαν μετάνοια για τον καιρό που έχαναν δουλεύοντας. Κάνοντας πιο απλή τη ζωή σας και κάνοντας πιο συνειδητοποιημένες επιλογές, είναι πιθανό να μην χρειαστείτε το εισόδημα που πιστεύετε πως πρέπει να αποκτήσετε. Και κάνοντας περισσότερο χώρο στη ζωή σας, γίνεστε πιο χαρούμενοι και ανοιχτοί σε νέες ευκαιρίες, που ταιριάζουν περισσότερο στο νέο τρόπο ζωής σας.

Πολλοί άνθρωποι καταπίεζαν τα συναισθήματά τους για να κρατήσουν ήρεμο περιβάλλον γύρω τους και να αποφύγουν καβγάδες. Έτσι ζούσαν μια μέτρια ζωή. Πολλές ανίατες ασθένειές τους σχετίζονταν, εν μέρει, με την πικρία και την αναπόφευκτη μνησικακία που κουβαλούσαν σ' ολόκληρη τη ζωή τους.

Δεν μπορούμε να ελέγξουμε πώς θα αντιδράσουν οι γύρω μας. Όμως, ακόμη και αν πολλοί άνθρωποι αντιδράσουν άσχημα όταν αρχίσετε να μιλάτε με ειλικρίνεια, στο τέλος αυτό περνά τις σχέσεις σε άλλο επίπεδο, πιο υγιές, ή καταργεί τις λάθος σχέσεις από τη ζωή σας. Όπως και να έχει βγαίνετε κερδισμένοι.

Συχνά οι ασθενείς δεν είχαν πλήρως αντιληφθεί όλα τα οφέλη μιας παλιάς φιλίας, μέχρι τη στιγμή που έμαθαν πως πέθαιναν. Και τότε δεν ήταν εύκολο να εντοπίσουν τα άτομα αυτά. Πολλοί είχαν απορροφηθεί τόσο πολύ από τις ζωές τους που άφησαν «χρυσές φιλίες» να χαθούν μέσα στα χρόνια. Συχνά οι ετοιμοθάνατοι μετάνιωναν βαθιά που δεν είχαν «ξοδέψει» περισσότερα σε μια φιλία. Όλοι ανεξαιρέτως νοσταλγούν τους φίλους τους όταν πεθαίνουν.

Είναι σύνηθες όταν έχεις πλήρες καθημερινό πρόγραμμα στη ζωή σου να ξεχνάς τους φίλους σου, όμως όταν αντιμετωπίζεις τον θάνατο, οι φυσικές λεπτομέρειες της ζωής δεν μετρούν πια. Οι άνθρωποι θέλουν να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, όμως ούτε τα λεφτά, ούτε η κοινωνική θέση απασχολούν τους ανθρώπους τις τελευταίες τους στιγμές. Αυτό που μένει τότε σε όλους είναι η αγάπη και οι σχέσεις τους με άλλους ανθρώπους.

Αυτό ήταν, παραδόξως, πολύ σύνηθες. Πολλοί δεν αντιλαμβάνονταν πως η ευτυχία είναι επιλογή, παρά μόνο στο τέλος της ζωής τους. Είχαν κολλήσει σε παλιές συνήθειες και συμπεριφορές. Αυτό που λέγεται «βόλεμα» ή «οικείο» γέμιζε τα συναισθήματά τους και τις ζωές τους.

Ο φόβος της αλλαγής τούς έκανε να υποκρίνονται στους άλλους, και στους εαυτούς τους, πως είναι πλήρεις. Όταν είσαι στο νεκροκρέβατο, αυτό που νομίζουν οι άλλοι δεν σε αφορά. Θέλεις να σηκωθείς και να χαμογελάσεις και να απελευθερωθείς από όλα αυτά. Η ζωή είναι επιλογή. Είναι Η ΖΩΗ ΣΟΥ. Πρέπει να επιλέγεις συνειδητά, σοφά και με ειλικρίνεια. Επέλεξε την ευτυχία.

Πηγή: http://www.apocalypsejohn.com



Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

Μελισσοκομία Ν. Παλαιοκώστα

Μαθήματα μελισσοκομίας στην Εύβοια από τον Ν. Παλαιοκώστα

Επιμέλεια : Ιωσήφ Παπαδόπουλος.

Ο Νίκος Παλαιοκώστας είναι πρώην στρατιωτικός και νυν μελισσοκόμος. Τον γνώρισα πέρυσι τον Οκτώβριο, κατά την διάρκεια ενός ταξιδιού με φουσκωτό σκάφος στον Άϊ Στράτη. Συζητούσαμε, εδώ και πολύ καιρό, να πάμε μαζί στον τρύγο των μελισσών του στην Εύβοια. Αυτό έγινε τελικώς στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Στις πευκόφυτες πλαγιές του Αγ. Ιωάννη του Ρώσου, σε μια περιοχή όπου η μυρωδιά του ρετσινιού αναμιγνύεται με τη μυρωδιά του μελιού και των λουλουδιών του δάσους, έχει τοποθετήσει τα μελισσάκια του, όπως χαρακτηριστικά τα αποκαλεί, ο Νίκος Παλαιοκώστας. Αν και νέος σχετικώς στην ηλικία και στη μελισσοκομία, ο Νίκος είναι υπόδειγμα και, συγχρόνως, παράδειγμα προς μίμησιν για τους άλλους μελισσοκόμους. Θυμάμαι ακόμη τα λόγια του όταν τον ρώτησα αν τον ενοχλούν τα τσιμπήματα των μελισσών. "Δεν με ενοχλούν καθόλου. Αντιθέτως μπορώ να πω ότι λυπάμαι για τις μελισσούλες μου, όταν με τσιμπούν, γιατί αυτό θα έχει σαν συνέπεια τον θάνατό τους"!

Απολαύστε τα μαθήματα μελισσοκομίας που παρέδωσε μπροστά στην κάμερα του "Camper Life" ο Νίκος Παλαιοκώστας, ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, δεν φοβάται να πει τα πράγματα με το όνομά τους, και αξιολογήστε έναν πραγματικό επαγγελματία, ένα ρομαντικό μελισσοκόμο, ένα λάτρη του φυσικού περιβάλλοντος και φανατικό υποστηρικτή και υπηρέτη του αγνού μελιού, χωρίς φάρμακα και νοθείες. Θα ακολουθήσει αργότερα μία ακόμη συνάντηση μαζί του, στον χώρο εξαγωγής και συσκευασίας του μελιού.



Το τηλέφωνο του Νίκου Παλαιοκώστα, για όσους ενδιαφέρονται να προμηθευτούν αγνό μέλι δικής του παραγωγής, είναι 6973 790754   ΑΘΗΝΑ.

Τα μεγάλα οδικά έργα στη Βουλή


Με τις ψήφους των βουλευτών των κομμάτων της συμπολίτευσης, περνάει από τη Βουλή η τροποποίηση των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών έργων. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ χαρακτηρίζουν επιβεβλημένη την τροποποίηση των συμβάσεων λόγω της οικονομικής κατάστασης της χώρας, ενώ η αντιπολίτευση θεωρεί τις συμβάσεις δώρο στους εργολάβους.

Στην κοινοβουλευτική επιτροπή όπου συζητείται από το πρωί το νομοσχέδιο, ο υφυπουργός Υποδομών, Μιχάλης Παπαδόπουλος ζήτησε σύντμηση του χρόνου συζήτησης του νομοσχεδίου, προκειμένου αυτό να έχει ψηφιστεί έως τις 10 Δεκεμβρίου, καθώς η ψήφιση αποτελεί την προϋπόθεση για την εκταμίευση κοινοτικών κονδυλίων. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης ζήτησε να καταγραφεί η διαμαρτυρία του κόμματός του διότι η κυβέρνηση, μέσα σε ασφυκτικές προθεσμίες, ζητάει την έγκριση της Βουλής προκειμένου οι εργολάβοι, αντί να πάρουν χρήματα από τις τράπεζες που ανακεφαλαιοποιήθηκαν, να τα πάρουν από κοινοτικά κονδύλια.
Ο εισηγητής της ΝΔ, Δημήτρης Τσουμάνης διαβεβαίωσε ότι το Ελληνικό Δημόσιο εισήλθε στις διαπραγματεύσεις με τις εταιρείες με αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και την αναπτυξιακή πορεία της χώρας και κάλεσε όλες τις πλευρές να αναλογιστούν τι θα γινόταν σε περίπτωση που επιλογή ήταν η μη επανεκκίνηση των έργων και η καταγγελία των αρχικών συμβάσεων.
Στο ίδιο κλίμα, ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Γκόκας χαρακτήρισε σημαντική τη συμφωνία για την υπέρβαση των προβλημάτων που προέκυψαν και επισήμανε την εθνική σημασία των έργων. Ταυτόχρονα, όμως, είπε ότι «υπάρχει δικαιολογημένος προβληματισμός για τα αποτελέσματα της εφαρμογής της αρχικής σύμβασης για τα διόδια» και γι΄αυτό, είπε, «πρέπει να ξαναδούμε το ζήτημα της χιλιομετρικής χρέωσης».
Κατά του νομοσχεδίου δήλωσε ο γραμματέας της ΚΟ των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Κωνσταντίνος Γιοβανόπουλος, και κάλεσε τους συναδέλφους του βουλευτές να σταθούν απέναντι σε τέτοια νομοθετήματα που ευνοούν σκανδαλωδώς εργολάβους. Ειδικά για τα διόδια, κατήγγειλε ότι ο κουμπαράς τους εκχωρείται στους εργολάβους, αφού το δημόσιο αναλαμβάνει να καλύψει τη χασούρα, στην περίπτωση που οι κατασκευαστές δεν γεμίσουν τα ταμεία τους.
Η ειδική αγορήτρια της ΔΗΜΑΡ, Ασημίνα Ξηροτύρη είπε ότι οι συμφωνίες δύσκολα μπορούν να γίνουν αποδεκτές, σημειώνοντας πως ήδη από τα σφάλματα των αρχικών συμβάσεων υπήρξε ζημία για το ελληνικό δημόσιο, «για να φτάσουμε τα έργα αυτά να είναι μόνο κατά τον ορισμό τους έργα παραχώρησης».
Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ, Νίκος Μωραΐτης κατήγγειλε ότι η κυβέρνηση χαρίζει πακέτο εκατομμυρίων ευρώ στους κατασκευαστικούς ομίλους και επιβαρύνει τη λαϊκή τάξη. Είπε ακόμη ότι υπέρ των κατασκευαστών θα είναι και η αύξηση των διοδίων και κατήγγειλε ότι, με τις τροποποιήσεις των συμβάσεων, ξεκινάει ένα νέο μεγάλο πάρτι κερδοφορίας, καθώς η πτώση της κίνησης των αυτοκινήτων θα συνιστά λόγο ανωτέρας βίας, ως ρύθμιση θωράκισης των κατασκευαστικών ομίλων από τις επιπτώσεις της κρίσης. Πρόταση του ΚΚΕ είναι η δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα κατασκευών, που θα ασχολείται αυτός με όλα τα στάδια ενός έργου.