Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

ύτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

Τα λάθη της Google earth & της Περιφέρειας Ηπείρου.

 O Παγκόσμιος Χάρτης της Google earth δε γνωρίζω από ποια υπηρεσία παίρνει τα στοιχεία των ονομασιών των χωριών και των οικισμών, πάντως έχει πολλά λάθη.  
Από τις παρακάτω φωτογραφίες,  θα διαπιστώσετε ότι η έδρα του Δήμου μας  «ΑΝΩ ΚΑΛΕΝΤΙΝΗ» βρίσκεται σε ένα χωράφι που τριγύρω είναι ερημιά.   Ένα μόνο σπίτι φαίνεται να έχει,  το σπίτι του Γιάννη Τ. Ντούλα.   

Εκείνοι που έδωσαν τα στοιχεία δεν διερωτήθηκαν πως η έδρα ενός τεράστιου σε έκταση Δήμου είναι σε μια περιοχή ακατοίκητη;;;;


Σε παρόμοιο σφάλμα υπέπεσε και η περιφέρεια Ηπείρου. Στην κομψότατη πινακίδα αναγράφεται ότι η Άνω Καλεντίνη απέχει 14 χιλιόμετρα απ τη διασταύρωση,  ενώ η πραγματική απόσταση είναι 10,2 χιλμ. 
Η απόσταση απ τη διασταύρωση ως το σημείο που η  Google τοποθέτησε την Άνω Καλεντίνη είναι πράγματι 14 χλμ.  

Προφανώς η Περιφέρεια χρησιμοποίησε τα στοιχεία της Google earth.  Ή η  Google earth   πήρε τα λαθεμένα στοιχεία από την περιφέρεια Ηπείρου;;; 


Το ένα λάθος φέρνει κι άλλα.  Οι προφέσορες της Περιφέρειας  σκέφτηκαν απλά και πρακτικά.
Η απόσταση απ τη διασταύρωση ως τα Μηλιανά ισούται με  «απόσταση Μηλιανά – Καλεντίνη + την απόσταση της Καλεντίνης»  Άρα  28+14=42 !  

Έτσι πολύ απλά οι αποστάσεις στην πολυτελέστατη πινακίδα γράφτηκαν λάθος. 
Κώστας Α. Παππάς ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2013

2 σχόλια:

  1. συγνώμη αλλά η απόσταση για την Άνω Καλεντίνη είναι από παλιά 14 χιλιόμετρα...η παλιά πινακίδα έγραφε Άνω Καλεντίνη 14, Πηγές 62

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ συμπατριώτη , Απ ότι θυμάμαι οι παλιές πινακίδες ήταν πολλές αλλά σωστές. Νομίζω μια παλιά πινακίδα που υπήρχε δεν έγραφε Άνω Καλεντίνη, αλλά Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης. Η μεγάλη (νέα φετινή ) πινακίδα έχει τα λάθη.
    Επίσης γνωρίζω πολύ καλά, ότι απ τη συγκεκριμένη διασταύρωση ως εκεί που η Google τοποθετεί την Α. Καλεντίνη είναι πράγματι 14 χιλμ. Όσο ήμουν μαθητής Γυμνασίου-Λυκείου 1966-1971 και για μερικά χρόνια αργότερα το σπίτι των γονιών μου ήταν λίγο πιο κάτω απ το σπίτι του Γιάννη Τ. Ντούλα.
    Γυμνάσιο – Λύκειο πήγαινα στην Άρτα, γι αυτό θυμάμαι και τους παλιούς δρόμους και πριν το 1974.
    Γνωρίζω επειδή το έζησα, ότι με τον παλιό δρόμο εκεί δεν υπήρχε διασταύρωση. Ο δρόμος Άρτα Κάτω Καλεντίνη – Μελάτες πήγαινε ολοπόπαμα πριν γίνει το φράγμα του Πουρναριού.
    Οι σημερινοί δρόμοι ολοκληρώθηκαν μετά το 1975 και στη συνέχεια έγινε το φράγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος