Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Έτσι άρχισε ο καυγάς

** Βγήκαμε  με την γυναίκα  μου για  φαγητό.
Ο  σερβιτόρος,  για κάποιο  λόγο, πήρε πρώτα  την δική μου  παραγγελία.  
- Θα πάρω μοσχαρίσια  μπριζόλα. Λίγο  ψημένη, να έχει  μέσα αίμα.
- Δεν  ανησυχείτε  για την τρελή  αγελάδα;
- Μπα,  μπορεί να  παραγγείλει  μόνη της.........
Και έτσι  άρχισε ο  καυγάς... 

** Η  γυναίκα μου  κάθισε δίπλα  μου όπως έκανα  ζάπινγκ.
- Τί έχει  στην τηλεόραση;  με ρώτησε.
- Σκόνη, απάντησα.
Και έτσι  άρχισε ο  καυγάς... 

** Το  Σάββατο πρωί  σηκώθηκα νωρίς,  ντύθηκα ήσυχα,  έφτιαξα το  πρωινό μου και  πήγα στο  γκαράζ.
Έδεσα την  βάρκα στο  φορτηγάκι, και  έκανα να βγω από  γκαράζ όταν  διαπίστωσα ότι  έβρεχε  καταρρακτωδώς.  
Πήγα πίσω  στο σπίτι,  ξεντύθηκα  ήσυχα και  ξαναξάπλωσα  στο κρεβάτι.  
Αγκάλιασα την  γυναίκα μου,  τώρα με  διαφορετικές  προσδοκίες  από την μέρα, και  της ψιθύρισα:  
- Έξω  βρέχει  καταρρακτωδώς!  
Και η  γυναίκα μου  απάντησε:
- Και το  πιστεύεις ότι  ο άνδρας μου  είναι έξω με  αυτόν τον  καιρό;
Και έτσι  άρχισε ο  καυγάς... 

** Όταν ήταν  να πάρω σύνταξη  πήγα στο ΙΚΑ.  
Η  υπάλληλος  στο  γκισέ μου  ζήτησε την  ταυτότητά μου  για να δει την  ηλικία μου.
Έψαξα  στις τσέπες  μου, και  διαπίστωσα ότι  είχα ξεχάσει  το πορτοφόλι  μου στο σπίτι.
-Την ξέχασα στο σπίτι, πάω να τη φέρω, είπα στην υπάλληλο.  
Η  υπάλληλος  μου λέει:
-  Ξεκούμπωσε  το πουκάμισό  σου.
Ξεκούμπωσα το  πουκάμισο  και φάνηκαν οι  λευκές  τρίχες στο  στήθος μου.  
Η  υπάλληλος  είπε:
-  Σίγουρα  είστε σε  ηλικία για  σύνταξη, και  προώθησε την  αίτησή μου.
Όταν  γύρισα σπίτι  είπα την  ιστορία στην  γυναίκα μου.  
Η γυναίκα μου απάντησε:
- Έπρεπε να  είχες  κατεβάσει το  παντελόνι σου.  Θα έπαιρνες  και επίδομα  αναπηρίας...
Και έτσι  άρχισε ο  καυγάς...
 
** Η  γυναίκα μου  στεκόταν  γυμνή μπροστά  στον καθρέφτη  και μου λέει:  
-  Αισθάνομαι  χάλια. Δείχνω  γριά, χοντρή και  άσχημη. Πες μου  κάτι θετικό.
Και της  απάντησα:
- Η όρασή  σου όμως είναι  τέλεια...
Και έτσι  άρχισε ο  καυγάς...

Ανώνυμος  ……  12 Μάη 2011 konstantinos.pappas.9@hotmail.gr



Διαμέρισμα 40 τετραγωνικών 3ου ορόφου  πολυτελέστατο, παραδίδεται από τον κατασκευαστή τέλος Μάη. Ανεξάρτητα κουζίνα, σαλόνι με τζάκι, υπνοδωμάτιο.  Γκαράζ στην πυλωτή, αποθήκη στο υπόγειο. Κοντά στους σταθμούς  Νομισματοκοπείου και Αγίας Παρασκευής. Τηλέφωνο 697 8143 148. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος