Καλώς ήρθατε!!!

Άν μας επισκεφτείτε, ευχόμαστε Κ α λ ό ... κ ο υ ρ ά γ ι ο ! ....... γίνονται καινούργιοι νόμοι, χωρίς να μας ζητούν τη γνώμη ! ........ Οκτώβριος 2010



Με κάθε επιφύλαξη, Κυριακή γιορτή και σχόλη νάταν η βδομάδα όλη .............
Η γενιά του πολυτεχνίου ξεκίνησε με καλές προθέσεις, αλλά στην πορεία οι περισσότεροι πρωτεργάτες με τις παρεούλες τους, έγιναν αριστεροί με δεξιές τσέπες, είπε "ανώνυμος πολίτης"
Οι αριστερές τσέπες σήμερα, είναι πιο γεμάτες απ τις δεξιές, είπε ο kapaka pappas
Είναι ορεινό χωριό, έδρα του Δήμου ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ. Απέχει 29 χιλ. από την Άρτα και 25,4 χιλ. από τον κόμβο της ΙΟΝΙΑΣ οδού, που κάποια μέρα θα τελειώσει. που θα πάει;Από 12 Απριλίου 2017 Λειτουργεί από Ρίζα ως κόμβο Αμφιλοχίας, μήκος 96 χλμ. και Σελλάδες-Πέρδικα 53 χλμ. 3-8-2017 ολοκλήρωση!

Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν - Αντιγόνη - (Μα να μισώ δεν έγινα, γεννήθηκα για να αγαπώ)


Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

Τυπώθηκαν νέα χαρτονομίσματα


Προ ημερών χτύπησε το τηλέφωνό μου, το σηκώνει η γυναίκα μου και έπειτα από λίγο μου λέει,

Σε ζητάει ένας Μήτρος Καν και μιλάει σπαστά Ελληνικά.

Παίρνω το ακουστικό και καλημερίζω.

-Καλημέρααα μίστερ Κώστααςςς,  μου απαντά κάποιος και συνεχίζει, είμαι ο μην τρωωως καανννν.

-Δεν σας θυμάμαι Μίστερρρρ, του απαντώ.

 Είμαι ο Αποκεφαλής του Νομισματικού Ταμείου που στο Σάιτ  ΑΝΩΩΩ  ΚΑGΕΝΤΙΝΝΗΗΗ το Ντεκέμπρη έγραψε ότι ο ΜΙΣΤΕΡ της φωτοGαφίας, για Εμάς του Έλληνεεεςς ονομάζεται  «ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΚΑΝ».

Αφού ευχαριστήθηκα που είναι καλά ο άνθρωπος, αυτός ευχαριστήθηκε ακόμη περισσότερο που επιζώ με μειωμένη τη ΣΥΝΤΑΞΗ και συνέχισε !

-Σε παγακαλωωώ πολύ, με mail,  στείλε μου δυο φωτοGαφίες σου. Σου επιφygάσωω μια έπληξηηη. !!!   Καλό κουγάγιοοοοο  μίστερ ΚΩΣΤΑΣ, είπε και έκλεισε το τηλέφωνο.

Έστειλα τις παρακάτω φωτογραφίες μου. Στην πρώτη είμαι εγώ και η κόρη μου.

Τη δεύτερη τη διάλεξα, να του δείξω ότι εγώ και η γυναίκα μου, καθώς και όλοι οι συνταξιούχοι εδώ στην ΕΛΛΑΔΑ περνάμε θαυμάσια !  όλο με ψητά σούβλας τη βγάζουμε !!! 

Μέσα σε δυο εβδομάδες ανοίγοντας το mail μου είδα την παρακάτω έκπληξη.

Μιστερ Κώστας σ αγαπώωωω πολυυή   πολυυή παλυήηη !!!

Οι φωτογαφίεεεςς σου μπήκαν στα νέα χαρτονομίσματα που θα κυκλοφορήσουν  τον Απγίλιο ! Σύντομα θα σου στείλω και καμιά δεκαριά δεσμίδες ΔΩΡΟ !!!    (ελπίζω δεσμίδες χαρτονομίσματα να εννοεί).


Η εκτύπωση των χαρτονομισμάτων έγινε ήδη !  ΘΑΥΜΑΣΤΕΤΑ ! 





Υστερόγραφο:  Το Γιωργάκη σας είχα σκοπό να βάλω στα χαρτονομίσματα αλλά τώγα τελευταία δεν τον πολυσυμπαθώ, ΟLO MAGAKIES λέει και κάνει !

Gi αυτό telika  τον έβαλα στο ΚΑΔΡΟ !
Κάντε κλικ στο κάδρο να δείτε ένα βιντεάκι !

Poγa  poγa  filakia 

 

Υπογραφή   Μην τρως Καν !


18 Δεκέμβρη 2010


Διαβάστε και το http://anokalentini.blogspot.com/2010/11/blog-post_20.html  Επίσκεψη του κ.  Λοβέρδου στο Κέντρο Υγείας Άνω Καλεντίνης  (άταχτο δελτίο τοπικών ειδήσεων) 20-11-2010


Ανδρέας Παππάς & Κώστας Παππάς 


15 Μάη 2011.  Συνελήφθη σήμερα  ο Τρο Σκαν.   
 Κατηγορείται για απόπειρα σεξουαλικής παρενόχλησης 32χρονης καμαριέρας. 
 Δείτε το 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε χωρίς φόβο και πάθος